نوری پور ضمن تقدیر از همکاری پلیس راه استان با ضروری دانستن ارتقا و بهسازی ایمنی راههای استان گفت: در طول سال بسش از ۱۱۰ نقطه حادثه خیز با همکاری پلیس راه استان شناسایی و حذف گردید، که در صورت تامین اعتبار لازم در سال ۹۹ می توان

فصلی نو ، جلسه توجیهی-تخصصی گردآوری و شناسایی نقاط حادثه خیز استان در اداره کل راهداری برگزار شد .

به گزارش فصلی نو این جلسه به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور اکبری و قربانی معاونین سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، سرهنگ ایوب شرافتی جانشین فرماندهی پلیس راه کشور، ویسی پور رییس پلیس راه استان، نوری پور معاون راهداری استان و محمدی معاون حمل و نقل راه اری استان و به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تبادل اخرین اقدامات و مقررات در خصوص اهمیت گردآوری اطللعات نقاط داری حادثه رانندگی مقرر شد که اعضای کارگروه مربوطه مضخص و به سازمان و پلیس راه کشور معرفی گردند.
نوری پور ضمن تقدیر از همکاری پلیس راه استان با ضروری دانستن ارتقا و بهسازی ایمنی راههای استان گفت: در طول سال بسش از ۱۱۰ نقطه حادثه خیز با همکاری پلیس راه استان شناسایی و حذف گردید، که در صورت تامین اعتبار لازم در سال ۹۹ می توان نقاط حادثه خیز و دارای تصادف بیشتری را شناسایی و حذف کرد.
وی افزود: میزان تردد وسایل نقلیه در استان در سال گذشته ۳۴میلیون تردد بوده است که این میزان نسبت به سال۹۷ ، ۲۶درصد افزایش داشته است و اهمیت ایمن سازی و ارتقا ایمنی راههای استان را باهمکاری دستگاههای ذیربط نشان می دهد.

نوری پور در پایان گفت: از اقدامات این اداره کل در سال گذشته می توان به روشنایی معابر برون شهری، تونل ها و ایمن سازی نقاط پرتگاهی استان، نصب علایم اخطاری، نصب پل های هوایی عابر پیاده ، نصب جدا کننده فیزیکی و… اشاره کرد.