فصلی نو،بر‌اساس اطلاعات به‌دست آمده از رتبه‌بندی عملکرد ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی مقام سی‌ و یکم را کسب کرده است! به گزارش  فصلی نو ، ارزیابی عملکرد در ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی بر‌اساس شاخص‌های عمومی، اختصاصی و تجمیعی انجام می‌شود […]

فصلی نو،بر‌اساس اطلاعات به‌دست آمده از رتبه‌بندی عملکرد ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی مقام سی‌ و یکم را کسب کرده است!

به گزارش  فصلی نو ، ارزیابی عملکرد در ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی بر‌اساس شاخص‌های عمومی، اختصاصی و تجمیعی انجام می‌شود که در هر سال مربوط به سال قبل اعلام می‌شود.

جالب اینجاست که طبق آمار ارائه شده، امتیاز استان کهگیلویه و بویراحمد چنان در این رتبه بندی از استان های قبلی یعنی خراسان رضوی و لرستان عقب تر است که کهگیلویه و بویراحمد بی هیچ حرفی در رتبه آخر قرار گرفته است.

بر اساس همین گزارش صابر مظاهری مدیر کل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با یکی از نشریات محلی استان مدعی شده است که “بر اساس ارزیابی عملکرد وزارتی اداره‌کل تعاون کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌های برتر کشور بوده است” حال ما مانده ایم و این گزارشات دو سویه وزارت خانه و اداره کل که قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروسی که کاملا هویدا شده است.

حالا ورای این آمار دوگانه ،باید بدانیم تناقص یاد شده صرفا از سوی یکی دو نهاد نیست  پای شبکه دنا که می‌نشینی و حرف های مدیران و مسئولان می شنوید ، ‌حس می‌کنید در بهشت زندگی میکنید، اما وقایع کف خیابان، چیز دیگری را شهادت می دهد. افزایش شدید فقر و بیکاری ،معضلات اجتماعی،فقر و دامن خوردن  به فاصله عجیب طبقاتی در جامعه ،اینچنین آمار افزایش معضلات را بالا برده است و انگار هیچ اراده مصممی برای پایان دادن به این رفتارهای شوم نیست .

و اینگونه است که رفتارها و ناهنجاری های برخی از مدیران به پای دولتی نوشته می شود که همه تلاش خود را برای رفاه و آسایش جامعه بکار می بنند،امیدواریم این دوگانگی ها به پای دولت نوشته نشود و خود مدیران در این زمینه پاسخگو باشند.

متن صحبت های جناب مظاهری با یکی از نشریات در ارتباط با ارزیابی وزارت کار ،تعاون و رفاه اجتمعی:

مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی  استان کهگیلویه وبویراحمد به  بخشی از ماموریتهای وزارت تعاون اشاره کرد وگفت:  برنامه ریزی و نظارت بر اجرای قوانین کار، سیاستگذاری و برنامه ریزی به منظور تنظیم روابط کار ، بررسی و رفع مسایل و مشکلات جامعه کارگری ، تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی با بهره گیری از ساز و کارهای سه جانبه گرایی (کارگر ،کارفرما ،دولت) در راستای سیاست حفظ و صیانت از نیروی کار بخشی از این فعالیتهاست که اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان در این عملکرد قابل توجهی داشته است.

مظاهری افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد صورت گرفته توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره‌کل تعاون کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌های برتر کشور بوده است.

قضاوت با شما!!!!!

photo 2017 03 08 00 09 00

 

13951217115310304102020610

13951217115418898102020910

گفتنی است؛ در سال های اخیر  کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ بیکاری همواره در صدر استان های کشور قرار داشته است هر چند گاها برخی از معاونان استانداری و یا مسئولان محلی در ایام انتخابات تلاش می کنند که وضعیت بهتری از استان در آمارها به مردم ارائه دهند و البته آمارهای متناقض اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد چند بار هم مورد اعتراض استاندار قرار گرفته است.