رامین پاسیار / اثبات شد برای افکار عمومی آنچه که امامی در مناظره ای پیرامون دو گفتمان اصولگرایی و اصلاح طلبی باید می گفت! اثبات شد “میدان پر از خالی” لیست امید که بزرگان اصلاح طلب در توییتر وعده داده بودند و اینک ذخیره میز لیست امید در دفاع به روسای دفاتر منتهی شده است! […]

رامین پاسیار / اثبات شد برای افکار عمومی آنچه که امامی در مناظره ای پیرامون دو گفتمان اصولگرایی و اصلاح طلبی باید می گفت!
اثبات شد “میدان پر از خالی” لیست امید که بزرگان اصلاح طلب در توییتر وعده داده بودند و اینک ذخیره میز لیست امید در دفاع به روسای دفاتر منتهی شده است!

اثبات شد رنج نامه های کوتاه و نخبگانی اصلاحات در خصوص ویژه خواری ها و رانت های لیست امید!

جوان بیست و چند ساله شرکتی در میراث فرهنگی استان که افتخار رئیس دفتر جناب نماینده ای را پیدا کرده و از ریاست دفتر به هیات حل اختلاف گمرک کشور رسیده، با کدام سابقه قلمزنی، نویسنده شهرت یافته ای شده است که متعرض مناظره معلمی شهرت یافته در گمنامی شود!

امامی در مکتب معلمی به کرامت انسان ها می اندیشد نه لئامت!
انسان دست به سینه شهرت یافته نیست.
کم نبودند شیوخی که دست به سینه منتظری و باندش و نیز محض خوشایند خاتمی و هاشمی رقصیدند و اکنون معلق در مرداب و محاق شده اند!

امامی شهرت یافتگی را در رانت خواری و غصب حق هزاران جوان بیکار و محروم بویراحمدی نمی داند که عده ای به یُمن دفتر نماینده ای مدعی حقوق زاگرس به گمرک کشورش رسیده و تاب تحمل نقد و نظر را ندارد!

او بعنوان یک معلم دردمند، این ویژه خواری ها را فهمیده و با مناظره می خواست بفهماند که پوسته شعار زاگرس متفاوت با هسته است!

دنا نشینان دانا و زاگرس پرور می فهمند که قدرت های پوشالی اعتدال زیر چتر شعار و لفاظی چه نمکی بر زخم دل مردم و جوانان تحصیلکرده بیکار و بی پناه پاشیده اند!

آری! شهرت یافتگان به مناظره نمی آیند چون شهرت شان در نیامدن است و اگر بیایند باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند که امثال تو چگونه به گمرک کشوری سر در آورده است!

امامی با حفظ همه حریم ها و حرمت ها برای محمدعلی وکیلی وی را به مناظره طلبید تا به دور از جنجال آفرینی و تنش در چارچوب مبانی فکری مناظره کنند اما جوانی راه یافته به دفتر و گمرک، رمز نیامدنش را به زیبایی هر چه تمامتر به تصویر کشید که البته قبلا اندیشمندان اصلاحات گوشه ای از آن را در توییتر به تصویر کشیده بودند.

شاید اگر شمای شهرت یافته در گمرک، مهارتی در وصل شدن به توییتر داشته باشی بتوانید مصادیقش را به نظاره بنشینید تا مردم هم علت دست به قلم شدگان ناآشنایان به قلم و الفبای نویسندگی را بدانند!!

از اینرو پاسخ به پیاده نظام و جوان شهرت یافته چون تویی با زیست بوم مشترک، ظلم به قلم و نیز صله ارحام است چون به تعبیر شاعر شیرین سخن:
جانا سخن از زبان ما می گویی
بعید میدانیم وکیلی رسانه ای مجلس نشین مدعی مناظره با سران تاب تحمل نقد و مناظره را نداشته باشد چون اهل مناظره است و انتقاد پذیر.
مناظره بر اساس جایگاه حقوقی تعریف نمی شود بلکه بر اساس مبانی فکری و فرد مدعی تعریف می شود.
امامی در طرح مناظره قصد شهرت نداشته است از باب ما می توانیم به این موضوع ورود کرده است و قبل از اعلام مناظره آقای وکیلی در تماس تلفنی فصلی نو مبدع طرح مناظره میان کاندیداهای مطرح در دانشگاه شده بود و خواستار ایفای رسالت دانشگاه در عرصه انتخابات با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ جهت بستر سازی انتخاب اصلح شده بود.
مشکل دم خروس است که در گمرک پیدا شده است و در نتیجه با مقیاس زاگرس و زیلایی باید پرتقال فروش را پیدا کرد!