فصلی نو- شاهین کرمی بسم الله الحق جناب آقای انسان زاده شهریار احمدی با سلام یادداشت سراسر افترا و پامنقلی تان را خواندم . این که آبشخور این اطاله گویی های بی پایه و غیر اخلاقی کجا می تواند باشد پاسخش روشن است . اما برای آنکه در پیشگاه افکار عمومی نشان دهم به کاهدان […]

فصلی نو- شاهین کرمی

بسم الله الحق
جناب آقای انسان زاده شهریار احمدی
با سلام
یادداشت سراسر افترا و پامنقلی تان را خواندم .
این که آبشخور این اطاله گویی های بی پایه و غیر اخلاقی کجا می تواند باشد پاسخش روشن است .
اما برای آنکه در پیشگاه افکار عمومی نشان دهم به کاهدان زده اید لازم است نکاتی را خدمتتان عارض شوم.
ابتدائا خشم را در سرتاسر کلامتان آنجا می شود دید که تائید اندیشه پاک اصلاح طلبانه ی دکتر بهرامی پیراهن عثمانی شده تا اورا به جریان های دیگری وصل کنید .
غافل از آنکه مردم خود آگاهند و می دانند بهرامی همواره لابی اش خدا بوده و درستکاری اش.
آرزو می کنم خوانندگان گستاخ نامه ی شما هم ولایتی های خودمان باشند چون ممکن است در جوانمردی و نیکوسرشتیِ مردمان دیار بویراحمد همیشه سرافراز تشکیکی حاصل آید.
استدلال کودکانه ای است که رد صلاحیت دوستان شاخص اصلاح طلبی چون دکتر ایزدپناه و دکتر رمضانی را از یک سو و تائید صلاحیت دکتر بهرامی را از سوی دیگر به شک در تفکرات سیاسی شان مربوط می دانید.
البته که خوانندگان خود هوشیارند و می دانند که محمد بهرامی همواره بر مشی اصلاح طلبی پای فشارده اند و هرگز حاضر نشده اند از این خط البته با پارامترهای قانونی کشور سانتی متری عدول کنند اما شمایی که آه و افغانتان به فلک رسیده است همانانی هستید که دور گذشته سیدباقر موسوی که شناسنامه ی اصلاح طلبی استان و بزرگ پرچمدار اصلاح طلبی جنوب کشور است را به مسلخ بی رحمانه ی تهمت های مختلف بردید تا به گمان خود هیبتش را درهم شکنید غافل از اینکه سید اصلاحات استان درختی است که جوانه های رشیدتری چون بهرامی و بهرامی ها از تنه ی مستحکمش روییده اند.
نیک بدانید آن زمینی که شما در آن بازی می کنید مین گذاری شده است و اولش دامن خودتان را می گیرد .
به اصلاحات و سیدباقر و بهرامی بیش از این زخم نزنید که مجبور می شوم حقایقی را بازگو کنم که خاته نشین تان بکند.
علی ایحال اگر داعیه ی اصلاح طلبی دارید فرصت استغفار و درهای توبه باز است به میدان آیید و در میانه ی سه اصولگرایی که هرکدام جریان انتخابات را به سمتی کشانده اند یاری گر دکتر بهرامی و راه روشن فردا باشید.
من الله التوفیق