جوابیه بیمارستان امام خمینی دهدشت به مطلب قتلگاهی بنام بیمارستان امام خمینی دهدشت / مستندات ارائه دهید

فصلی نو ،روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در واکنش به یادداشت ارسالی پایگاه خبری فصل جنوب (فصلی نو) مبنی بر "قتلگاهی به نام بیمارستان امام خمینی(ره)، کاش دهدشت بیمارستان نداشت" جوابیه ای را صادر کرد.

 به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ در متن این جوابیه آمده است:

 مسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی فصل جنوب (فصلی نو)

 سلام علیکم

 امام رضا علیه السلام: هرکس سپاسگزار بندگان نیکوکار نباشد خدای متعال را هم سپاس نگفته است.

 در پی یادداشت ارسالی مورخه جمعه ۱۸ مهر ۹۹ این پایگاه به نویسندگی آقای میر آرش تقوی مبنی بر “قتلگاهی به نام بیمارستان امام خمینی(ره)، کاش دهدشت بیمارستان نداشت” روابط عمومی این مرکز جوابیه ای را به شرح زیر اعلام می دارد:

 بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بزرگترین و تنها بیمارستان شهرستان کهگیلویه می باشد که خدمات درمانی گسترده‌ای را به این شهرستان و به شهرستان‌های چرام، لنده و بخش‌های دیشموک و چاروسا در رشته‌های مختلف پزشکی ارائه می نماید و قطعاً مردم کهگیلویه و شهرستان‌های چرام، لنده و بخش‌های دیشموک و قلعه ریسی در خاطر و یاد آنها خدمات ماندگار و تحسین‌برانگیز کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) ماندگار و مانا است.

 به کاربردن سلایق شخصی و ادبیات سخیف از جمله قتلگاه خواندن یک مرکز درمانی که شاکله اصلی آن را متخصصین و کادر درمانی مجرب تشکیل داده است در شأن و جایگاه این مرکز درمانی نمی باشد!

 در این شرایط سخت و بحرانی بیماری کرونا، هجمه ها و الفاظ نامناسب به کار برده شده در این یادداشت در حمله به کادر درمان آیا منصفانه و عقلانی می باشد؟

 گناه کادر پزشکی و درمانی این مرکز که سه شهرستان و دو بخش و جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفری را پوشش دادند و مورد بی مهری و حمله های غیره منصفانه می شوند چیست؟

 حال محضر این پایگاه خبری و همه مردم شریف کهگیلویه می رسانیم که بیمار نامبرده در ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به اورژانس سرپایی بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه نموده که پس از ویزیت توسط پزشک کشیک، دستور انجام نوار قلب داده می‌شود و بعد از گرفتن نوار قلب مجدداً پزشک کشیک اورژانس سرپایی معاینه و ارجاع به بخش بستری اورژانس می نماید که بیمار از مراجعه به بخش بستری امتناع و از بیمارستان خارج میشود.

 لازم به ذکر است در بخش بستری اورژانس متخصص طب اورژانس وپرسنل توانمند در تریاژ این بخش صورت شبانه‌روزی مستقر و سطح بندی بیماران و ارجاع آن به متخصصین امر و بستری در بخش های مرتبط داده می‌شود و در صورت نیاز مشاوره های لازم با متخصصین مختلف انجام میگیرد.

 ضمناً متخصصین اکثر رشته های پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره) به صورت آنکال وجود دارد و در صورت نیاز به صورت اورژانسی بر بالین بیمار حضور به عمل می‌رساند.

حال بیماری که در متن یادداشت ارسالی اذعان به شرایط نامساعد خود نموده و سابقه بیماری قلبی را داشته چرا به بخش بستری و متخصص طب  اورژانس و تریاژ و در صورت نیاز متخصص قلب و عروق مراجعه ننموده؟ ارجاع این بیمار به شهرستان های همجوار با این شرایط جسمی با تجویز و دستور کدام پزشک و کادر درمانی بوده؟

 نگاه غضب آلود پرستار به این بیمار نشات گرفته از کدام خصومت و دشمنی میباشد؟

 بر اساس کدام ادله نظارت بر سیستم بهداشتی و درمانی وجود ندارد؟

 بر اساس کدام منطق این مرکز درمانی قتلگاه و مزین بودن به نام امام راحل را جایز نمی دانید؟

 نشر چنین مطالبی تشویش اذهان عمومی بوده و هتک حیثیت اقدامی است که سبب تحقیر و پایین آوردن ارزش و اعتبار در میان جامعه و ایراد ضربه به آبرو و حیثیت افرادآن مجموعه می شود.

 لذا این پایگاه خبری و نگارنده این یادداشت ارسالی، باید مستندات قانونی خود را مبنی بر قتلگاه بودن این مرکز درمانی و نامناسب بودن نام این بیمارستان طبق نظر نگارنده متن ارسالی و محروم بودن مردم یک شهرستان از بیمارستان( کاش دهدشت بیمارستان نداشت) را جهت روشن شدن تنویر افکار عمومی مطرح نماید و در صورت عدم ارسال مستندات قانونی این مرکز درمانی جهت احقاق حق و نادیده گرفتن خدمات ارائه شده و توهین و افترا به مجموعه کارکنان این مرکز از راه‌های قانونی احقاق حق می نماید.

 در پایان اعلام می داریم مجموعه مدیریت، پزشکان، کادر درمان و پشتیبانی بیمارستان امام خمینی(ره) علیرغم تمام مشکلات و کمبودها، با تمام توان و اراده استوار خدمت به مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بخشهای مختلف را باعث فخر و مباهات خود می‌دانند و در این پیکار نابرابر با ویروس کرونا مبارزه خواهند کرد.

جانا بیا که خدمت به خلق خدا کنیم

 از مال و جان گذشته و ارنا فدا کنیم

 آن را که داده به امانت به دست ما

 باید به حق امانت ادا کنیم

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12720

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: