جوابیه دهیار روستای ممبی بهمئی به خبر فصلی نو – راویان خبر خصومت شخصی دارند

فصلی نو ، در پی درج یک خبر با عنوان تصرف غیرقانونی بستر رودخانه فصلی در دهستان ممبی شهرستان بهمئی+تصاویر ،دهیار روستای ممبی بهمئی با ارسال متنی به این خبر واکنش نشان داد .

به گزارش فصل جنوب ، در متن ارسالی دهیار ممبی بهمئی آمده است .

جناب آقای الهی نژاد  مدیر محترم سایت فصل جنوب (فصلی نو ) احتراما در پی درج یک خبر با عنوان تصرف غیرقانونی بستر رودخانه فصلی در دهستان ممبی شهرستان بهمئی+تصاویر تقاضا داریم نسبت به درج جوابیه اقدام نمایید .

در خبر منتشر شده آمده است ،؛دهیار ممبی از سال ۸۸ با همکاری برادران خود بستر رودخانه را تصرف کرده واز ماشین آلات دهیاری استفاده نموده است که لازم است به استحضار برسانم این اراضی از زمان کودکی من و تحصیل در مقطع ابتدایی تاکنون توسط مرحوم پدرم کشت جو و گندم  جهت کسشاورزی زیر کشت رفته است و اکنون هم برادر بزرگتر من در این زمین فعالیت دارد این که در خبر قید شده است از سال ۸۸ به شدت تکذیب می شود .

در جای دیگری از مطلب منتشر شده ادعا شده است که از  وسایل مکانیکی دهیاری استفاده شده؛ است که ضمن تاکید بر کذب بودن این ادعا خدا را شاهد میگیرم مدتی که من دهیار بودم و هستم هیچ گونه استفاده شخصی از وسایل مکانیکی دهیاری در این زمین کشاورزی نکردم و نمی کنم .

دو سال پیش  کارشناسان محترم منابع طبیعی شکایتی مبنی بر تخریب بخشی از اراضی ملی توسط برادر اینجانب تنظیم کردند  که پرونده پس از ارجاع به  دادگستری با حکم قاضی محترم  بخشی از زمین پس گرفته شد و علاوه بر آن جریمه دولتی نیز پرداخت شد و این در حالی صورت گرفت که شکایت در سال ۹۷ یعنی زمانی که بنده هیچ سمتی در دهیاری نداشتم تنظیم شده بود  .

با توجه به اینکه مدت زمان دهیار بودن بنده در این روستا ۲۰ روز هم نشده است بنا به اطلاعات بدست آمده از افراد مغرض و تنگ نظر صرفا جهت تسویه حساب های شخصی و خصومت بوده است و خبر هیچ واقعیتی ندارد .

درود خداوند برشما باد
دهیار ممبی

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13205

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: