حاشیه های داغ نشست مدیر ورزش با هیات ها:مرشدی وسایل ورزشی را کش رفتند/افتخاری:چرا با کنایه می گویید ،راحت عنوان کنید دزدیدند

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:به استان شما تعصب دارم زیرا که با شما کار کرده ام و خدا را گواه می گیریم آرزو می کردم روزی بتوانم دوباره به استان برگردم.

فصلی نو

سید محمد تقی علوی در نشست هم اندیشی با روسا و نواب هیات های ورزشی استان با بیان اینکه با حمایت استاندار به استان امده ام تصریح کرد:اگر حمایت استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان نبود امکان حضورم در استان میسر نمی شد.

DSCF9063 Copy

به گزارش فصلی نو،علوی با اشاره به اینکه در مسئولیت های مختلف کار کرده است اذعان داشت:از جنس خودتان هستم ،تحصیلات من ورزش است و ورزش هم کار کرده ام و از این بایت خدا را شاکر هستم.

وی به قوانین دست پا گیر برای کمک مالی به هیات های ورزشی اشاره کرد و افزود:قانون را می شود خ کرد اما هیچ گاه نمی توان قانون را شکست.

۳۰۰ میلیون را هم اگر یک نفر برده باشد دردی دوا نمی کند

DSCF9065 Copy

معاون توسعه ورزش استان در این نشست گفت:در باره سوابق آقای علوی باید بگوییم ایشان در اصل همشهری ما می باشد  چرا که ابتدا در این استان بوده است که بعد به رئیس اداره ورزش و جوانان شهر ساری و همچنین معاون توسعه و پشتیبانی استان مازندران و قزوین انتخاب شدند که خودش کوله باری از تجربه است.

احمد حکمتی اصل در ادمه با اعلام اینکه کل پول اختصاص یافته وزارت ورزش به عنوان فصل ۵ در استان ۳۰۰ میلیون تومان بوده است ،بیان کرد:کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان به استان رسید و کسانی که ادعا دارند در این بین اختلاس شده است باید بدانند که اگر کل پول را یک نفر هم ببرد دردی از وی دوا نخواهد شد که جا دارد عنوان کنم که روسای هیات های ورزشی شریف ترین انسان ها هستند.

حکمتی اصل با انتقاد از مدیریت در ورزش گفت:متاسفانه مدیریت در ورزش  به سمت و سویی پیش رفته است که هم حوزه ورزش وظایف خود را فراموش کرده اندTlمتاسفانه خیلی از هیات ها در طول سال گذشته به شهرستان های استان سفر نکرده اند و مسابقات استانی برگزار نمی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از هیات ها وجود خارجی ندارند ،بیان کرد:برخی از هیات ها فقط نامی از آنان باقی مانده است که می طلبد ما با  طرح آمایش سرزمینی ،تعدادی از هیات ها را تعطیل کنیم.

در ادامه برخی از روسای هیات ها مشکلات موجود هیات های خود را بیان کرده اند که در زیر می خوانید.

محمد علی رهامی رئیس هیات ورزشهای همگانی:

DSCF9022 Copy

خواهان احترام هستیم

با توجه به اینکه مسئولین و اعضای هیات ها همچنیان بسیجیان بدون هیچ چشمداشتی در حال کار هستند خواستار احترام به هیات ها هستیم.

هیات ها دارای مشکیلاتی مثل نداشتن فضای ورزشی ،فضای اداری،خوابگاه ورزشی و عدم اعتبارات لازم هستند که اگر انتظار توسعه از هیات ها دارید باید به مشکلات هیات ها بیشتر توجه کنید.

هدایت امیری رئیس هیات ورزش های رزمی:

DSCF9011 Copy

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به یک مخروبه تبدیل شد

قبلا بیشترین اعضا را در بین هیات ها داشتیم که به دلیل عدم توجه تعداد اعضا به نسبت قابل توجهی کم شده است.

ما هیات را برای استفاده شخصی نمی خواهیم و اگر می بینید با عشق و علاقه کار می کنیم به این دلیل است که عاشق ورزش هستیم.

باید از موقعیت ها بیشترین استفاده را کرد ما کمترین سرانه ورزش را در اختیار داریم شما ببینید استادیوم ۱۵ هزار نفری را با هزینه میلیاردی احداث کردند اما الان به یک مخروبه تبدیل شده است.

همه جوانب ورزش مورد توجه قرار بگیرد و ما آماده هستیم که با تمام وجود در کنار سیاست های که باعث توسعه ورزش است همراه شما باشیم.

امرالله مرشدی رئیس هیات شطرنج:

DSCF9026 Copy

امکانات ورزشی را کش رفتند

علیرغم آماری که ارائه می شود امار و ارقام راحت است می توانیم به راحتی گزارش دهیم اما واقعیت چیز دیگری است.

برنامه طوری اعلام شود که توقعی ایجاد نشود قبلا در این ورزش حرف های زیادی زده شد بنا به غیبت کردن ندارم اما اگر حرفی نزنیم می گویند چیزی حالی شان نیست بدبختی و فلاکت همه موارد از دروغ است.

به کهگیلویه و بویراحمد استان داوطلب نام داده اند اما معمولی ترین امکانات را در اختیار ما قرار نمی دهند.

چند بار خوابگاه کنار اداره است تجهیز کرده اند هم شهرستان و هم استان را به تمامی امکانات مجهز کردند اما الان اثری از امکانات نیست که یا مستهلک شده اند یا کش می روند .

در بحث شفاف سازی باید توجه شود سالیان گذشته مدیران وعده داده اند اما شفاف سازی نشد خیلی راحت می شود شفاف سازی کرد چون آمار و ارقام مشخص است، برخی از هیات ها نورچشمی هستند و بقیه نگران می شود که باعث دلسردی می شود.

شهلا گشتاسبی،رئیس هیات هاکی:

DSCF9030 Copy

به خانم ها اعتماد کنید

من بر خلاف دیگر همکارانم در رابطه با هیات خودم حرفی نمی زنم و کلی صحبت می کنم.

خانمم های نایب رئیس هیات ها گله مند هستند که هیچ اختیاری در هیات ها ندارند و بیشترین مشکلات آنان در بحث اعتبارات است.

من مدیون خانم نوربخش و آقای ایزدپور هستم که مرا حمایت کردند چون دست هایی در گچساران در کار بود که بخاطر اینکه من در یاسوج هستم در هیات نباشم.

خواهش می کنم که خانم ها را حمایت کنید و به آنان اختیار داده شود چرا که شان خانم ها بالاتر از این  موارد است و می توانند مدیریت قابل تاملی داشته باشند.

افتخاری رئیس هیات نجات غریق:

DSCF9054 Copy

با کنایه نگویید کش رفته اند راحت عنوان کنید

تمام کارمندان اداره کل وقتی   با آن ها صحبت می کنید تقصیر آن یکی است چهار چرخ ورزش در گل گیر کرده است .

ما استخر ها یمان را که پردرامد هستند به مزایده می گذارند ما این ها را به بخش خصوصی واگذار می کنیم که ماهیانه بالای ۲۰ میلیون درامد دارند آن وقت برای ۶ میلیون باید به التماس بیفتیم.

اماکن را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم که پولش را هم پرداخت نمی کنند و علاوه بر این چهارستون اماکن را با خودشان برده اند، اون استخری که ده سال پیش ساخته شده مگر ضمانت نامه  در قبالش نگرفتید که الان به این روز افتاده است این ها کجا رفته است.

آقای مرشدی چرا با کنایه می گویید که کش رفته است خیلی راحت بگویید تا بدانند که چه بر سر ورزش استان آمده است .

آقای علوی استخرهای ما مجوز بهره برداری ندارند یعنی هر کسی در این استخرها بمیرد قتل عمد محسوب می شود.

من چون از این بابت دیه دادم ناراحت هستم  آقای ایزد هم دادگاه رفتند به ایشان گفتیم توجه نکردند تا این بلا سرشان آمد.

مجوز کاربهره برداری استخرها صادر شد که ما اعتراض کردیم فردا باطل شد پس فردا مدیر ثبت اعتراض کرد دوباره صادر شد بدون دخالت هیات ها صادر شد .

مجموعه ها را به هیات ها واگذار کنند ما قهرمان نداریم اما مدرس غواصی هست .

ادامه دارد

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=2902

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: