۲۸ هزار تن گندم و ۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان کهگیلویه توسط تعاون روستایی خریداری شد

فصلی نو ،در راستای تعامل، همکاری، هماهنگی وپیشبرد اهداف شبکه تعاون روستایی و ارائه خدمات مطلوب تر به روستائیان جلسه ای در فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار گردید.

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ، در راستای تعامل،همکاری،هماهنگی و پیشبرد اهداف شبکه تعاون روستایی و ارائه خدمات مطلوب تر به روستائیان مهندس قدرت الله ویسی مدیر تعاون روستایی استان با حضور در فرمانداری شهرستان کهگیلویه با آقای اتابک فرماندار این شهر دیدار و به بیان رسالت ها ، ظرفیت ها و پتانسیل های این شبکه مردمی و به تشریح برنامه های خویش به منظور تحرک و پویایی شرکت ها و تشکل های تحت پوشش پرداختند و خلاصه ای از اقدامات و فعالیتهای انجام شده را به شرح ذیل ارائه نمودند.
ویسی عنوان کرد تامین و توزیع میوه شب عید ، اخذ مجوز خرید گندم شهرستان کهگیلویه که بعد از ۴ سال بلاتکلیفی و عدم فعالیت محقق شد که این مهم با پیگیری مستمر در سطح استان و کشور انجام گرفت و با تلاش شبانه روزی در این مرکز بیش از ۱۶۵۰۰ تن گندم از کشاورزان شهرستان کهگیلویه خریداری گردید و همچنین در بحث خرید تضمینی کلزا بیش از ۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان کهگیلویه و چرام در مرکز خرید کهگیلویه خریداری که این میزان بی سابقه بوده است.
وی تامین و توزیع اقلام مورد نیاز روستائیان از جمله برنج ،شکر، پیاز در ماه مبارک رمضان که در سطح شهرستان کهگیلویه قریب ۲۶ تن به نرخ دولتی توزیع گردید.
ویسی گفت خرید حمایتی گوجه از کشاوزان در سطح شهرستانهای گچساران و کهگیلویه برای اولین بار و اخذ یارانه و واریز به حساب کشاورزان که این یارانه بالغ بر پنجاه میلیارد ریال است .


وی همچنین از تامین اقلام مورد نیاز شرکتها و اتحادیه ها از کارخانجات تولیدی به صورت اعتباری شامل اقلام رب گوجه، زیتون، انواع ترشیجات و کنسرو خبر داد.
ویسی مدیر تعاون روستایی استان اظهار داشت تامین و توزیع نهاده های دامی و کشاورزی و بذر مورد نیاز کشاورزان و با عنایت به پیگیریهای به عمل آمده ۴۰ تن آرد به سهمیه آرد شهرستان کهگیلویه و لنده به منظور جبران کسری آرد روستایی اختصاص یافت.
با عنایت به اینکه از سوی اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه مبلغ یک میلیارد ریال به شبکه تعاون روستایی اختصاص یافته بود از سوی مهندس ویسی مدیر تعاون روستایی استان از فرماندار کهگیلویه تشکر و قدردانی به عمل آمد.
در ادامه مهندس اتابک فرماندار کهگیلویه ضمن خیر مقدم به مدیر تعاون روستایی استان از اقدامات و خدمات شبکه تعاون روستایی خصوصا خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان و نقش و رسالت شبکه تعاون روستایی به اقشار محروم و زحمتکش روستایی و همچنین تحرک و پویایی شبکه تعاون روستایی در زمان تصدی مسئولیت آقای ویسی تقدیر و خواستار گسترش و فعالیتها و خدمات شبکه به روستائیان گردید.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12683

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: