فصلی نو ،معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی در زمینه تجمعات و مراسم عروسی‌، تشییع جنازه و دورهمی‌ها حضور فیزیکی داشته باشد، متخلفین شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود.

به گزارش فصلی نو ، احد جمالی ظهر پنجشنبه هشتم آبان ماه در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، با انتقاد از وضعیت کرونا در شهرستان گچساران با بیان این‌که وضعیت کرونایی شهر یاسوج قرمز بلکه فوق قرمز است، افزود: همه دستگاه‌ها و مسئولان و ظرفیت‌های مردمی باید پای کار باشند.


وی ضمن انتقاد شدید از وضعیت کرونا در شهرستان گچساران گفت: شهرستانی که چهار بیمارستان دارد باید چنین وضعیتی داشته باشد.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: حتما یک جای کار اشکال دارد که بهداشت و درمان این شهرستان نتوانسته اوضاع را کنترل کند باید در مورد این مدیریت تجدید نظر شود.


جمالی تصریح کرد: تامین اکسیژن در بیمارستانهای کرونایی استان توسط پشتیبان، اولویت بخش‌های متولی باشد.


وی ادامه داد: مساله تأمین اکسیژن یک موضوع مهم برای بیمارستان‌های استان بوده و باید با جدیت پیگیری شود.


وی با بیان اینکه افت فشار اکسیژن در بیمارستان معین گزارش شده است، تاکید کرد: باید پایش لازم برای پشتیبانی مستمر اجرایی و گزارشات در این بخش ارائه شود.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: در زمینه برگزاری تجمعات و مراسم عروسی‌، عزا و تشییع جنازه و دورهمی‌ها نیز نیروی انتظامی حضور فیزیکی داشته باشد و باید متخلفین شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود.


جمالی با اشاره به تشییع جنازه‌ها، تصریح کرد: شهرداری و پزشکی قانونی جنازه‌ها را با اخذ تعهد به رعایت پروتکل‌ها تحویل دهند.


وی اظهارکرد: از ظرفیت متنفذین، روحانیت و بسیج در محلات نیز باید استفاده شود.


به گزارش ایسنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اوضاع یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مراتب بدتر از شهرستان گچساران است، بیان کرد: باید به شکل مناسبی تحقق مصوبات و پیشگیری در سطح استان را داشته باشیم.
انتهای پیام