خروش ضد استکباری کهگیلویه وبویراحمدی ها در یوم الله ۱۳ آبان

فصلی نو؛

مردم انقلابی و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر جلوه باشکوهی از وحدت و همدلی و خروش ضداستکباری خود را همگام با ملت قهرمان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش فصلی نو، مردم ولایت مدار و سلحشور کهگیلویه و بویراحمد از پیرو جوان، دانش آموز و دانشجو و شیرزنان و مردان غیور عشایری در حالی که پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دست داشتند، انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.
قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد همه و همه در خلق این صحنه زیبا و حماسه باشکوه نقش آفرینی کردند.
حضور عشایر غیور ملبس به لباس شجاعت و غیرت عشایری و درحالی که اسلحه بر دوش داشتند همراه و همگام با مسئولان و مردم صحنه های زیبایی از حضور خود در این حماسه بزرگ خلق کردند.
دانشجویان و دانش آموزان یاسوجی نیز امروز همراه با سایر اقشار آگاه و هوشیار مردم با حضور در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان، با فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، وفاداری خود را به نظام و انقلاب و تنفر قلبی خود را به استکبار جهانی ابراز داشتند.
آیین راهپیمایی مردم یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و استقبال قشرهای مختلف این شهر از میدان هفت تیر تا میدان امام حسین(ع) برگزار شد.
این راهپیمایی در شهرها و بخش‌های مختلف دوگنبدان، لیکک، دهدشت، چرام، لنده، پاتاوه، مارگون، لوداب، چیتاب، قلعه رئیسی، سوق، سرآسیاب، ممبی و بوستان نیز با استقبال چشم گیر مردم مواجه شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5149

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: