خطر در کمین پارک غدیر یاسوج – استاندار : ساختمان را منفجر کنید – شهردار:سنگ ریزی می کنیم+ تصاویر

فصلی نو ، بدنبال بارش شدید باران  و طغیان رودخانه که بخشی از پارک غدیر را دچارت خسارت  نمود،  سرویس  های بهداشتی این پارک  بدلیل زیر شویی در حال تخریب کامل است .

به گزارش فصلی نو ، پارک غدیر یاسوج که مدت زمان زیادی از افتتاح آن نمی گذرد حد فاصل پل دوم و سوم بشار واقع شده است که همه ساله بخصوص در فصل گرما پذیرای مهمانان زیادی است .

در این زمینه  و بدنبال طغیان رودخانه با هدایت ناخواسته آب به سمت پارک طی دو روز گذشته قسمت اعظمی از سرویس  های بهداشتی این پارک زیر شویی شده است که بیش از ۸ متر عرض آن بصئورت کامل خالی شده است.

رئیس سازمان سیما و منظر شهری شهرداری یاسوج  که در پارک حضور داشت به فصلی نو ، گفت : ساختمان سرویس های بهداشتی بدلیل ظغیان رودخانه در معرض خطر بسیار جدی قزرار گرفته  است و از صبح امروز تا کنون ما بدنبال رطرف کردن این معضل هستیم .

فرشاد صادقی اظهار کرد: در وهله اول تمامی ستون های برق حوالی این ساختمان را از زمین حدا کردیم تا در صورت سقوط ساختمانمشکلی ایجاد نشود .

وی گفت : هم اکنون منتظر بولدوزر هستیم تا با انتقال سنگ های بزرگ به زیر خالی ساختمان حداقل از ریزشآن جلوگیری شود و پس از فروکش کردن شدت آب زیر سازی های لازم صورت گیرد .

در همین ارتباط با محمدعلی جاوید تماس برقرار کردیم که وی عنوان کرد: همان زمان که طرح این پل داده شد ایجاد دیوار حایل در برنامه بود که متاسفانه دیر اقدام شد .

بخشی از جلسه اضطراری مدیریت بحران استان نیز به این مهم اختصاص یافت که شهردار یاسوج گفت : در حال حاضر سرعت تخریب پارک غدیر بالاست و احتمال می دهم الان سرویس های بهداشتی این پارک  کاملا تخریب  شده باشد.

نستهن مقدم اضافه کرد :  بخش عمده ای از  سرویس های بهداشتی پارک زیر شویی شده است و بهتر است  تمهیداتی برای پل سوم بشار اندیشه شود .

استاندار پیشنهاد داد : اگر می دانید سازه به گونه ای است که امکان ترمیم  وجود ندارد   قبلاً از هر گونه اتفاق با همکاری سپاه منفجر شد .

علی محمد احمدی گفت : بعد از ظهر که دیدم از جریان آب کم می شود فقط سر ریزی است که از کوههای اطراف اضافه می شود .

کاظمی مدیرکل دفتر شهری استانداری گفت  :قرار است زیر پل آب سنگ گذاری شود پیمانکاری که قول داده بود با بولدوزر عملیات سنگ ریزی را انجام دهد  سهل انگاری کرد از فردا اقدام می کنیم اول باید فشار آب را کم کنیم.

بنا به گفته مدیران شهرداری هم اکنون ماشین های سنگین در حال سنگ ریزی به منطقه آسیب پذیر ساختمان هستند تا از بروز خطر ریزش جلوگیری شود.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8783

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: