فصلی نو ، کتابداران کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با طراحی و انتشار پوسترهایی با مضامین انقلاب و برنامه های اجرا شده مناسبتی به وِیژه دهه فجر و روز پدر در کتابخانه های عمومی ذوق و خلاقیت خود را در فضای مجازی به نمایش گذاشتند.

فصلی نو ، کتابداران کهگیلویه و بویراحمد با طراحی و انتشار پوسترهایی با مضامین انقلاب و برنامه های اجرا شده مناسبتی به وِیژه دهه فجر و روز پدر در کتابخانه های عمومی ذوق و خلاقیت خود را در فضای مجازی به نمایش گذاشتند.

به گزارش  فصل جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه های فرهنگی دهه فجر و روز پدر،  فرصتی برای نشان دادن خلاقیتها و توانمندی های کتابداران کهگیلویه و بویراحمد  بود.

 در همین راستا کتابداران کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با طراحی و انتشار  پوسترهایی با مضامین انقلاب و برنامه های اجرا شده ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت علی (ع) در کتابخانه های عمومی ذوق و خلاقیت خود را به نمایش گذاشتند.

مسابقات کتابخوانی، مسابقات نقاشی، پویش مجازی کتاب خوان، نشست کتاب خوان مجازی مشارکتی بخشی از محتوای تبلیغاتی پوسترهای طراحی شده کتابداران در دهه فجر و روز پدر بود.

 نمونه ای از پوسترهای مختلف برنامه های فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی و روز پدر کتابخانه های عمومی استان: