خوبانی : آقای روشنفکر از شما توقع می رفت که در مجلس مدافع تاجگردون باشید – نقش تاجگردون در توسعه استان انکار شدنی نیست

وی به بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در زمان مسئولیت آقای تاجگردون در کمیسیون برنامه و بودجه اقدامات خوبی برای افزایش بودجه استان کردند و اگر الان شاهد افزایش و تخصیص خوب بودجه هستیم، قطعاً ناشی از اقدامات آق

فصلی نو ، با حضور نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات شورای شهر یاسوج جلسه هفتگی شورای شهر به ریاست مسعود خوبانی برگزار شد .


به گزارش فصلی نو ، صبح امروز ( دوشنبه ۶ مرداد ماه ۹۹) جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی و با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این نشست به جایگاه و اهمیت شوراها پرداخت و اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید به شوراها اهمیت دهند، شوراهای نمایندگان محلی مردم هستند، این نهاد مقدس برای منافع مردم تشکیل شده‌اند. نهاد شوراها و مجلس شورای اسلامی کنار همدیگر هستند و همانند دو بال پرواز می‌توانند، حرکت کنند. هر دو این نهاد نقش نظارتی و قانون‌گذ اری دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در کشور ما مشکلاتی وجود دارد و قانون شوراها دچار ابهام است و شفاف نیست. و امیدوارم شما در این راستا قدم‌های خوبی بردارید.
وی افزود: مدیریت یکپارچه شهر ضرورت دارد که این امید می‌رود در این راستا مجلس هم به کمک شوراها بیاید.

خوبانی در ادامه به مشکلات شهر یاسوج پرداخت و گفت: حمایت‌های نماینده مجلس برای توسعه و آبادانی مرکز استان لازم و ضروری است. تنها راه برون رفت یاسوج از این وضعیت، حضور سرمایه گذاران است، یاسوج درآمد پایداری ندارد و سرمایه گذاری در شهر می‌تواند، مشکلات زیادی را از سر راه ما بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: از نماینده محترم می‌خواهیم که برای باز شدن پای سرمایه گذاران بزرگ به مرکز استان ما را یاری کنند.

وی به بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در زمان مسئولیت آقای تاجگردون در کمیسیون برنامه و بودجه اقدامات خوبی برای افزایش بودجه استان کردند و اگر الان شاهد افزایش و تخصیص خوب بودجه هستیم، قطعاً ناشی از اقدامات آقای تاجگردون بوده است. هر چند در یک اقدام غیرقانونی و ناعادلانه ایشان را حذف کردند.

وی در تمام فرایندهای نظارتی و قانونی تأیید صلاحیت می‌شود. ما از شما انتظار داشتیم که در مجلس بدون نگاه‌های قومی و منطقه‌ای حمایت ویژه‌ای از او می‌کردید. از شما توقع می‌رفت که بیشتر به این موضوع ورود می‌کردید و حمایت بهتری از آقای تاجگردون داشتید. هر چند از شما جمله‌ای را شنیدم که گفته‌اید ما فرزندان زاگرس را حمایت می‌کنیم.

خوبانی در ادامه گفت: در خصوص اعتبار نامه تاجگردون این گلایه مندی از شما وجود دارد و شما باید بیشتر به این مسئله ورود می‌کردید. ما کاری به مسئله بویراحمد، گرمسیر و سردسیر نداریم. آقای تاجگردون یک ظرفیت ملی بود. ما از شما خواهش داریم که مسائل قومی، قبیله‌ای و جناحی را در کارهایتان دخالت ندهید.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: چونکه استفاده از ظرفیت‌های استان از هر لحاظ؛ نیروی انسانی، معادن و سایر ظرفیت‌های گردشگری و انرژی قطع به یقین استان را از مشکلات نجات می‌دهد. امثالی همانند آقای غریب پور را باید قاطعانه از آنها حمایت کنیم. و این توقع از شما می‌رود. دفاع از فرزندان استان آیندگان را به ما امیدوار می‌کنند. آقای غریب پور دست فرزندان این استان را گرفته است و این انتظار هم از شما می‌رود.

خوبانی به مشکلات شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد با مشکلاتی همچون آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت پذیری و… روبرو است.

وی به معضل ترافیک یاسوج گریزی زد و گفت: ترافیک یاسوج کلافه کننده است و با این معضل درگیر هستیم. شهرداری یاسوج درآمدی ندارد و اکنون ۷ ماه حقوق کارگران پرداخت نشده است. از شما توقع داریم در بحث افزایش سهمیه قیر مرکز استان همکاری خوبی با شهرداری داشته باشید.

وی افزود: با کمبود قیر مواجه هستیم و از طرفی وضعیت نامناسب آسفالت معابر مردم را رنج می دهد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12237

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: