خودشیرینی عجیب یک مدیر کل برای نماینده گچساران و باشت

فصلی نو،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک اقدام عجیب منزل مسکونی خود را در اختیار معاون جدید اداره کل ورزش و جوانان استان قرار داده است.

به گزارش فصلی نو،پس از اینکه ماموریت جهانبخش عنبریان معاون پیشین اداره کل ورزش و جوانان در این اداره به پایان رسید و وی می بایست به محل کار سابق خود در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران باز می گشت ،جانشین وی از باشت به نام فرشید کرمی معرفی شد.

بنا به اخبار موثق کرمی که از همفکران غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بود بنا به تقاضای نماینده گچساران و باشت به سمت معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی  این اداره کل منصوب شد.

شنیده ها حاکی از نست پس از انتصاب کرمی به سمت معاون توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان ،جهانبخش ایزد پور ،مدیر کل ورزش و جوانا استان طی یک حرکت عجیب و بحث برانگیز ،منزل سازمانی که از روز اول ویژه مدیر کل بنا نهاده شده بود و طی سالیان اخیر محل سکونت مدیران کل این اداره بوده است را تخلیه کرده و به معاوت توسعه منابع انسانی برای سکونت واگذار کرده است.

بنا بر این گزارش مدیر کل ورزش و جوانان طی اقدام عجیب تر در سوییت کوچک اداره کل که قبل تر متعلق به جهانبخش عنبریان بوده است سکونت کرده است.

همه این ها را می شود به این دلیل دانست که ایزدپور می داند که رفتنی است برای ماندن دست به هر قدامی می زند بلکه بتواند چند صباحی عمر مدیریت خود را بیشتر کند و در این راه از هر اقدامی دریغ نمی کند و به نیک می داند ماندن بر صندلی ریاست اداره کل ورزش و جوانان منوط به حمایت تاجگردون است که با این اقدام سعی کرده است رضایت نماینده مردم باشت و گچساران را جلب کند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=2505

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: