فصلی نو،فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در یک حادثه نادر و ناگوار، پسر بچه ۶ ساله سوار بر الاغ، در زیر چرخ های کامیون جان باخت. به گزارش فصلی نو، به نقل از روابط عموی پلیس، سرهنگ علی کرم بازیان در باره وقوع این سانحه افزود: عصر دیروز سه شنبه، ۳۰ خردادماه ۹۶ در مسیر روستایی “عزیزی” […]

فصلی نو،فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در یک حادثه نادر و ناگوار، پسر بچه ۶ ساله سوار بر الاغ، در زیر چرخ های کامیون جان باخت.

به گزارش فصلی نو، به نقل از روابط عموی پلیس، سرهنگ علی کرم بازیان در باره وقوع این سانحه افزود: عصر دیروز سه شنبه، ۳۰ خردادماه ۹۶ در مسیر روستایی “عزیزی” بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، یکدستگاه خودرو کامیون در حین گذر از جاده روستایی کم عرض، با پسر بچه ۶ ساله که به همراه مادر و برادر دیگرش سوار بر الاغ و کنار جاده ایستاده بودند، طی حادثه ای نادر به زیر چرخ کامیون افتاد و حین انتقال به مراکز درمانی جان باخت.

وی بیان کرد: بنا به اظهارات راننده خودروی کامیون، وی حین گذر از جاده روستایی کم عرض جدید الاحداث، یک زن به همراه دو فرزند ۱۵ و ۶ ساله اش که سوار بر الاغ بودند، با مشاهده کامیون به گوشه ای از جاده توقف کردند و زمانی که کامیون با سرعت بسیار کم از کنار آنها در حال عبور بود، ناگهان بر اثر صدای خودروی کامیون، الاغ از حالت عادی خارج و باعث پرت شدن این سه نفر شد که در همین حین راننده متوجه پرت شدن آنها شد و بلافاصله خوردو را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد ضمن ابراز تاسف از وقوع این سانحه مرگبار خاطرنشان کرد: در این حادثه پسر بچه ۶ ساله به زیر چرخ کامیون افتاد و نوجوان ۱۵ساله و مادر این دو پسر زخمی شدند.

بازیان اضافه کرد: پسر بچه ۶ ساله بنا به نبود دسترسی ممکن و سریع خودروی امدادی و حتی دیگر خودروها، توسط راننده همان کامیون در حین انتقال به مراکز درمانی به شهر یاسوج، در بین راه فوت کرد.