دیدار مدیر کهگیلویه وبویراحمدی هیئت های تخلفات گمرکات کشور با مشاور فرماندهی کل قوا_ فخر ایران تا همیشه زنده است

فصلی نو،دیدار مدیر کهگیلویه وبویراحمدی هیئت های تخلفات گمرکات کشور با مشاور فرماندهی کل قوا_ فخر ایران تا همیشه زنده است

به گزارش فصلی نو :دکتر رضازاده در دیدار با سردار سرتیپ حسین دهقان مشاور فرماندهی رهبر انقلاب درحوزه صنایع دفاعی ونیروهای مسلح ،‌شهادت دکترمحسن فخری زاده دانشمند هسته ای دفاعی کشور را به ملت ایران ، خانواده محترم ایشان و صنعت هسته ای و دفاعی تبریک وتسلیت گفت.

در این دیدار رضازاده گفت : عموم جامعه بعد از شهادت شهید فخری زاده تا حد مختصر با عظمت شخصیت و کار ایشان آشنا شدند که همه اینها ناشی از تواضع شخصیتی این شهید بود.

البته با توجه به اینکه یکی از اعضاء خانواده ام شاگرد این دانشمند والا مقام تا آخرین لحظه حیاط شهید بزرگوار بود، افتخار داشتم بیشتر با برخی از خصوصیات ایشان آشنا باشم.

وی در این‌دیداد با اشاره به اینکه تروریسم اساسا محکوم است صرفنظر از اینکه قربانی او کیست، دانشمندی است، معلمی است یا روزنامه نگار و یا هرکس دیگری افزود:
ترور و حذف فیزیکی،خصوصا شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از عجز و ناتوانی دشمنان استقلال کشورها در برابر عزم ملت‌هایی همچون ایران برای پیشرفت علمی و رو به سمت خودکفایی است.

رضازاده می افزاید :به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده معزز شهداء وجانبازان شهادت این دانشمند و شهید مظلوم را تبریک وتسلیت و همچنین از حضرتعالی که یکی از نزدیکترین افراد به شهید بودید و بواسطه اینکه بیش‌از‌چندین سال در زمانی که مقام عالی وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح را بر عهده داشتید ، این شهید عالیقدر معاونت شمارا بر عهده داشتند ،بخوبی از سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی آگاه هستید ،راه این شهید بیشتر از قبل و چراغ این سازمان را پر نور تر از گذشته نگهدارید .

در این‌دیدار دکتر حسین دهقان با بیان خدمات شهید بزرگوار محسن فخری زاده برای کشور و همچنین بااینکهه به گونه‌ای رفتار کنیم که نشان دهیم که این اقدامات بی پاسخ نیست و پاسخ نیز به گونه‌ای است که پشیمانی به همراه دارد. و همچنین از حضور و رشادت های ملت ایران و خصوصا اقوام‌لر که تاریخ گواه بر بزرگی اقوام لر میباشد اشاره کرد .
دکتر دهقان تاکید کرد : تکیه‌بر حضور همگانی مردم در عرصه‌های مختلف وتبعیت از رهبر انقلاب و اتکا به توانایی داخل را مهم‌ترین عامل موفقیت کشور برشمرد و تصریح کرد: با برنامه ای مدون و آغاز فصلی جدید در داخل و گفتگوی باموضع عزتمندتر در خارج میتوان مسیر خدمت بهتر را به ملت بزرگ ایران فراهم کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13130

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: