رئیس ستاد بازاریان و اصناف سید ابراهیم رئیسی در استان و شهرستان ها  منصوب شدند / اسامی
رئیس ستاد بازاریان و اصناف سید ابراهیم رئیسی در استان و شهرستان ها  منصوب شدند / اسامی

فصلی نو ، رئیس ستاد بازاریان و اصناف سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی و فعالیت ستاد بازاریان  و اصناف  در شهرستان های استان خبر داد . به گزارش فصل جنوب ، وحید لایق زاده گفت :کمیته اصناف ،بازار و کسبه ستاد انتخاباتی مردمی ایت الله رییسی با توجه به […]

فصلی نو ، رئیس ستاد بازاریان و اصناف سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی و فعالیت ستاد بازاریان  و اصناف  در شهرستان های استان خبر داد .

به گزارش فصل جنوب ، وحید لایق زاده گفت :کمیته اصناف ،بازار و کسبه ستاد انتخاباتی مردمی ایت الله رییسی با توجه به رهنمودهای ایت الله رئیسی برای هزینه های انتخاباتی و هزینه ان برای کمک به مستمندان در نظر دارد فعالیت خود را در فضای مجازی پوشش و دعوت از طرفداران خادم امام رضا شروع کرد .

لایق زاده اظهار داشت : برای اصناف تمامی شهرستان های استان رئیس ستاد منصوب شده است که انتظار می رود با یک ساماندهی منظم شاهد آرای خوبی برای آیت الله رئیسی در مجموعه بازاریان و اصناف استان باشیم .

وی تاکید کرد : مشتاقان میتوانند با مسولین هر شهرستان تماس و در گروههای مجازی شرکت و شعار هر خانه یک ستاد را به معنای واقعی محقق ببخشند .
اقای وحید لایق زاده
۰۹۳۵۹۴۱۰۵۰۵
۲- شهرستان بویر احمد
جناب اقای خوشفکر ۰۹۱۷۱۴۳۹۱۷۳
۳-شهرستان کهگیلویه
جناب اقای رخ افروز ۰۹۱۰۷۰۵۰۰۱۸
۴-شهرستان بهمئی
جناب اقای جامیپور +۹۸۹۱۶۴۷۱۳۵۴۲
۵ -شهرستان باشت
جناب اقای رحمت زاده
۰۹۱۷۳۴۴۱۴۰۰
۶-شهرستان چرام
جناب اقای ظریفی ۰۹۱۷۳۴۴۰۶۱۵
۷- شهرستان لنده
جناب اقای پناهیان ۰۹۱۷۸۴۲۶۲۴۸
۸-شهرستان مارگون
جناب اقای پارسا
۰۹۱۷۶۴۵۰۱۴۹
۹-شهرستان گچساران
جناب اقای نظری

۰۹۱۷۷۴۲۳۷۱۴

با سپاس از همکاری ستاد انتخاباتی مردمی و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و سمر (ثمر) آیت الله دکتر رئیسی استان کهکیلویه و بویراحمد
WhatsApp Image 2021 06 08 at 19.29.26