رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه وبویراحمدخبرداد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در هفته دولت

index

 فصلی نو، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت وبرگزاری برنامه‌های  متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی  در هفته دولت خبر داد.

به گزارش  فصلی نو، حجت الاسلام سید جواد خاضع  در  نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفته دولت با بیان اینکه از ۲ تا ۸ شهریورماه هفته دولت نامگذار ی شده است، اظهار داشت:  برنامه‌های  متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در این ایام در استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: یک جشن عمومی در ۸ شهریور ماه پیرامون هفته دولت در سراسر استان اجرا می‌شود و از مردم شریف استان برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه در مورد بیان شخصیت و ابعاد شخصیتی شهدای دولت نشست‌های بصیرتی و بصیرت‌افزایی در مساجد استان برگزار می‌شود، بیان کرد: نمایشگاه عکس از خدمات و دستاوردهای دولت برپا و مسابقات فرهنگی و هنری در بخش‌های خاطره نویسی، خوشنویسی، شعر و نقاشی  نیز اجرا می‌شود.

خاضع با بیان اینکه این مسابقات فرهنگی و هنری با دو موضوع “ویژگی‌های دولت اسلامی و چهره زشت منافقان” برگزار می‌شود،  عنوان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌های استان ابعاد شخصیتی شهیدان رجائی و باهنر را به خوبی و درستی برای مردم تشریح کنند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه از  ظرفیت مناسب تریبون‌های نماز جمعه برای بیان خدمات و عملکرد دولت استفاده کنند، گفت: تبلیغات محیطی مناسبی در طول هفته دولت انجام شود و از همه ظرفیت استان اعم از ادارت و برای اجرای برنامه‌ها و تبیین عملکرد دولت استفاده شود.

خاضع تضعیف سرمایه‌های نظام و انقلاب را نادرست دانست و تصریح کرد: پاسداشت هفته دولت، پاسداشت ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و عملکرد قوای مختلف کشور بوده که امید انگیز است و به طور قطع نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را نقش برآب خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=1907

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: