رئیس مرکز بهداشت بویراحمد از اطمینان خاطر به مردم در راستای سلامت  شعب اخذ رای خبر داد
رئیس مرکز بهداشت بویراحمد از اطمینان خاطر به مردم در راستای سلامت  شعب اخذ رای خبر داد

فصلی نو ، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از ایجاد اطمینان خاطردر خصوص حفظ سلامت مردم جهت حضور در انتخابات خبر داد . به گزارش فصل جنوب ، محمد یزدان پناه ظهر امروز گفت : از دو روز قبل از انتخابات بازرسان حرفه ای بهداشت محیط با همکاری و تیپ ۴۸ فتح نظارت و مدیریت […]

فصلی نو ، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از ایجاد اطمینان خاطردر خصوص حفظ سلامت مردم جهت حضور در انتخابات خبر داد .

به گزارش فصل جنوب ، محمد یزدان پناه ظهر امروز گفت : از دو روز قبل از انتخابات بازرسان حرفه ای بهداشت محیط با همکاری و تیپ ۴۸ فتح نظارت و مدیریت بر کار گندزدایی و ضدعفونی حوزه شعب اخذ رای را انجام دادند .

یزدان پناه در ادامه افزود : بازرسان و کارشناسان مرکز هداشت شهرستان در حال توزیع ماسک هستند ، ضمن اینکه الکل ها و ژل های ضد ماسک را در مراکز رای گیری مستقر کردیم .

وی از مردم درخواست حضور حداکثری پای صندوق های رای را کرد و افزود : از شهروندان عزیز درخواست دارم که در خصوص رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری  در راستای حفظ سلامت خود و دیگران حساسیت ویژه ای به خرج دهند .

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد بیان کرد : در برخی از صندوق ها رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی نمی شود که تا جایی که امکان دارد همکاران ما تذکر می دهند .

محمد یزدان پناه گفت : برای بیماران کووید ۱۹ که در منزل و یا بیمارستان  بستری هستند با استخرج اسامی این عزیزان صندوق جداگانه ای در نظر گرفتیم که به طور سیار از آنها اخذ رای می شود .

وی خاطرنشان کرد :در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی تعارف با کسی نداریم شعبی که رعایت پروتکل ها و دستورالعمل ها را انجام ندادند و یا تهویه مناسبی ندارند  یا پلمب خواهیم کرد و یا به فرمانداری و حوزه دادستانی گزارش ارسال می کنیم .