جمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: درحوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مهدی روشنفکر با کسب۶۶هزار و۸۹۵رای به عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه یافت.

فصلی نو،رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد درخصوص مشارکت مردم در انتخابات رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان در خلق حماسه دوم اسفندماه و مایوس نمودن دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام گفت: این استان با مشارکت۷۱درصدی در انتخابات رتبه نخست در کشور را از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: مجموع آراء ماخوذه در ۳ حوزه اصلی و ۵ حوزه فرعی استان ۳۷۵ هزار و ۸۷ رای بوده که نسبت به جمعیت واجد شرایط استان، مشارکت مردم در انتخابات ۷۱ درصد بوده است.
جمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: درحوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مهدی روشنفکر با کسب۶۶هزار و۸۹۵رای به عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه یافت.
وی با بیان اینکه سید محمد موحد با کسب ۷۵هزار و۸۵۰رای از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مجلس یازدهم راه یافت، اظهار داشت:از حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز غلامرضا تاجگردون با کسب۳۸هزار و۴۲۲رای از مجموع۷۶هزار و۵۲۸رای صحیح ماخوزه به عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه پیدا کرد.
جمالی ابراز کرد:تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان۵۴۳ هزار و ۶۹۵نفر بودند که ۲۷هزار و۹۵۳نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست آوردند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند.
جمالی اظهار داشت: ۸۰۴ شعبه اخذ رای برای این دوره در استان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۳۹۴ شعبه ثابت و ۳۱۰ شعبه سیار است.
وی افزود: از مجموع شعب اخذ رای در استان، ۲۴۹ شعبه در شهرستان بویراحمد، ۱۷۰ شعبه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰۷ شعبه در شهرستان گچساران، ۷۱ شعبه در شهرستان بهمئی، ۵۸ شعبه در شهرستان دنا، ۶۴ شعبه در شهرستان چرام، ۳۸ شعبه در شهرستان لنده و ۴۶ شعبه در شهرستان باشت پیش بینی شده است.
خراسان جنوبی با۶۶,۱۳ دهم درصد رتبه دوم مشارکت را از آن خود کرد.

رحمانی فضلی وزیر کشور اخیرا در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به بیشترین درصد و کمترین درصد مشارکت در انتخابات گفت: بیشترین درصد مشارکت در استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۱ درصد و کمترین مشارکت هم به استان تهران با ۲۶/۲ درصد مربوط است.