رشد ۲۱ درصدی عملکرد سازمان صنعت معدن و تجارت در وصول حقوق دولتی معادن

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمداز وجود ۷۴ فقره پروانه بهره برداری معدن در استان خبر داد و خاطرنشان کرد : این معادن با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۲ میلیارد ریال و اشتغال ۷۲۴ نفر، دارای بیش از یک میلیارد

فصلی نو ،عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  در وصول حقوق دولتی معادن ، در شش ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ ، بیش از ۲۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش فصلی نو به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت  “دارا فرامرزی” در جمع خبرنگاران افزود: در شش ماهه نخست سال ۹۸ بیش از ۳ هزار و ۴۷۳ میلیون ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.

وی با اشاره به رشد بیش از ۲۱ درصدی وصول حقوق دولتی معادن نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهارکرد:
در شش ماهه نخست سال ۹۷ ، وصولی حقوق  دولتی ۲ هزار و ۸۵۵ میلیون ریال بوده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمداز وجود ۷۴ فقره پروانه بهره برداری معدن در استان خبر داد و خاطرنشان کرد : این معادن با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۲ میلیارد ریال و اشتغال ۷۲۴ نفر، دارای بیش از یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون تن ذخیره معدنی هستند و در حال حاضر ۴۴ معدن در استان فعال و در حال بهره برداری هستند.

فرامرزی اضافه کرد: عمده مواد معدنی استان، مواد اولیه سیمان، گچ، اهک،سنگ لاشه و مالون، مرمریت، بوکسیت ، سلستین، مارن و ….می باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10335

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: