روایت پزشک اصولگرایان از پزشک اصلاحطلب

فصلیذ نو ،در پیامی دکتر کیان دهراب پور پزشک اصولگرا و دبیر انحمن اسلامی پزشکان ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد از دوست قدیمی اش دکتر غلامعباس سبز معاون سابق درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که دیروز شنبه بیست و سوم فروردین جایگاهش را به دکتر کامبیز کشاورز فوق تخصص اطفال داد به شکل خاصی در گروه واتساپی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روایت کرده که در ادامه می آید؛

دکتر سبز همیشه سبز خواهد ماند

من دکتر رو حداقل از سال ۱۳۷۰ از دبیرستان نمونه علامه طباطبایی گچساران میشناسم، واقعا” این صفاتی که دوستان در تجلیل از ایشان میگن چیزی جزء واقعیت نیست و حتی کمتر از شخصیت واقعی ایشون هست. فردی با شخصیت، با فرهنگ، مودب، آرام، مهربان، شوخ طبع، اهل مطالعه، مذهبی واقعی و هر چه صفت خوب.

از وقتی هم که تشریف آوردند معاونت درمان درسته که اولین ابلاغی که در همان روزهای اول کاری اش لغو کرد ابلاغ من بود ولی من کاملا” میدانستم و اعتقاد داشتم اگه دست خودش بود هیچوقت اینکار رو نمیکرد ولی متاسفانه یک سری فشارهای زیادی خطاب به ایشون جهت کنارزدن من از بیرون بود که ایشون هم مجبور به این کار شد ولی خدا رو شاهد میگیرم اصلا” از دست ایشون ناراحت نشدم چون کاملا” این حق رو بهش میدادم و دوست داشتن اش هم هیچوقت از دلم بیرون نرفته و نخواهد رفت.

در طول دوره کاری ایشون دو کار بسیار مهم در معاونت درمان انجام داد که حیات تازه ای به معاونت داد و درمان با شخصیت تر شد و همکاران عزیز درمان هیجوقت نباید زحمات دکتر رو حداقل در این دو مورد فراموش کنند، یکی موضوع کمبود فضای فیزیکی و دیگری نقص شدید نیروی انسانی که هر دو را با درایت و خوش سلیقگی به بهترین نحو برطرف کرد.

در مورد خود من هم همیشه نهایت سعی اش این بود که شخصیت و جایگاه من خدشه دار نشه که این حقیر هم از این بابت بدهکار و مدیونش هستم.

از ایشون نهایت تقدیر و تشکرم رو اعلام میکنم و دعا میکنم در بقیه مسیر زندگی تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) همچون گذشته موفق و موید باشند.

در آخر هم اگر زحمت بکشند و این پیامک من رو بخونند انتظار دارم در دوران کاری اگه جایی اصطکاکی بین من و ایشان پیش اومده و ممکنه از من پرخاشگری و عصبانیتی سر زده و یا در فضای مجازی کل کلی باهاشون کرده باشم من رو ببخشند و حلال کنند.

با احترام
دوست قدیمی دکتر
کیان دهراب پور

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11525

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: