این عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: بویراحمد ودنای سربلند با نگاه سخیف منطقه‌ای و نگاه مستکبرانه خطی و باندی ساخته نمی‌شود،

فصلی نو-برخی از مردم طوایف و مناطق مختلف از جمله طایفه رئیس، ایل دشمن زیاری(نویی)، سادات امامزاده علی، مشایخ، باباملکی، مهمد و اهالی کریک و تل خسرو یاسوج به جریان مردمی و انقلابی ندای وحدت پیوستند.

به گزارش فصلی نو،مهدی روشنفکر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پرچم‌داری جریان انقلابی و مردمی ندای وحدت در این نشست‌ها گفت: باید همه باهم، دست در دست هم با هر سلیقه و نژاد و قبیله و منطقه‌ای غل و زنجیرهای تبعض، رانت، تفرقه و اختلاف را از دست و پای این سیمرغ افسانه ساز یعنی بویراحمد و دنای سرافراز باز کنیم تا مرغ دلنشین همه ما در بلندای افق به پرواز درآید و شهر و کاشانه ما را به رونق و شکوفایی برساند، می‌توانیم وشدنی است با این مردم.

وی تاکید کرد: ما با تکه تکه کردن بویراحمد با تیغ سردسیر و گرمسیر، علیا و سفلی مخالفیم، بویراحمد و دنا یکپارچه و متحد تنها راه برون رفت از شرایط موجود است و برای ساختن بویراحمد و دنای یکپارچه و شکوفا باید از خط کشی شیطانی سفلی و علیا، گرمسیر و سردسیر عبور کرد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: بویراحمد ودنای سربلند با نگاه سخیف منطقه‌ای و نگاه مستکبرانه خطی و باندی ساخته نمی‌شود، برای اعتلاء وطن دست همه گروه‌ها و سلیقه‌ها، مناطق و طوایف را می‌بوسم، همه با هم برای شکوفایی وعزت بویراحمد و دنای تاریخ ساز.

روشنفکر ابراز کرد: فارغ از هر زنده باد و مرده باد دست اندر دست هم باید نهاد و باید قفل‌های خود ساخته عصبیت قومی، تعصب منطقه‌ای و جهل مرکب سوپرناسیونالیسم عریان موجود را شکست تا سیل جوانان شایسته و کارآمد بویراحمد و دنای استوار را به اوج قله‌های توسعه‌ای در خور نام و شان آن برسانند.