فصلی نو،نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه اظهارنظر و یا قضاوت در مورد دلیل سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج زود است و باید به پس از یافتن لاشه هواپیما موکول شود. به گزارش فصلی نو،غلام محمد زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد نشست […]

فصلی نو،نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه اظهارنظر و یا قضاوت در مورد دلیل سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج زود است و باید به پس از یافتن لاشه هواپیما موکول شود.

به گزارش فصلی نو،غلام محمد زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد نشست هایی در تهران با حضور مسئولان کشوری برای بررسی دلایل بروز این سانحه هوایی برگزار شده است.

وی افزود: تمامی امکانات لازم برای جست و جو در منطقه وقوع این سانحه هوایی فراهم است و کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: عملیات جست و جو برای یافتن لاشه این هواپیمای سقوط کرده با روش های زمینی، بالگردی، پهپادی و رصد ماهواره ای در حال انجام است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پس از وقوع این سانحه هوایی به صحنه آمدند و بر اساس توان و ظرفیت خود نهایت همکاری را کردند.

زارعی عنوان کرد: شرایط جوی منطقه سقوط این هواپیما خاص است اما جست و جو با جدیت و به طور مداوم ادامه دارد.

هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج از نوع ATR72 که ساعت هشت صبح دیروز یکشنبه با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت یاسوج حرکت کرد ۵۰ دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار محو و سپس خبر سقوط آن منتشر شد.

جست و جو برای یافتن لاشه این هواپیما در کوه های اطراف پادنای سمیرم در استان اصفهان همچنان ادامه دارد.