زارعی در جمع پرشور جلیل: ایل شما از هر کاندیدایی حمایت کرد موفق شد- نماینده ای که قوم گرایی می کند تا مسیر را یاد بگیرد زمان را از دست می دهد+تصاویر

فصلی نو ، جمع کثیری از مردم ایل جلیل اوایل امشب گرد هم آمدند تا حمایت خود را از غلام محمد زارعی نماینده دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کنند .

به گزارش فصلی نو ، در این دیدار دو تن اهالی این ایل بزرگ بنام های قلندری و عزیزالله پناهی به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن تقدیر از زحمات زارعی اعلام کردند همانند ادوار گذشته از وی حمایت خواهند کرد .

طی ۸ سال دوران نمایندگی حاج زارعی خدماترسانی های شایانی به مناطق صورت گرفته است .

غلام محمد زارعی در این دیدار گفت : امروز در جای جای این استان بویژه دو شهرستان از اینکه مطالبات گوناگون متوجه نماینده است بسیار لذت بخش است

زارعی در ادامه به خصوصیات مردم ایل جلیل اشاره کرد و گفت : مردم جلیل همواره دلاور بودند در جبهه های جنگ حق علیه باطل مردم این ایل دلاوری های خود را نشان دادند .

وی اضافه کرد: تاریخ باید با حضور سیاسی در صحنه مشارکت عمومی تکرار شود ،حضور به آن معنا که نشان دهید جلیل متحد و منسجم است و هیچ قدرتی نمی تواند این ایل را از هم جدا کند ایل جلیل از هر کاندیدایی حمایت کرده است موفق بوده است .

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بزودی شاهد خواهید بود که انسجام ایل جلیل در انتخابات به یک بمب تبدیل خواهد شد بمبی که مبنای |آن از این مکان با حضور جوانان و بزرگان ایل شکل خواهد گرفت بمب بسیار فراگیر و همه جانبه که همه مناطق حوزه انتخابیه را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

غلام محمد زارعی در ادامه افزود : ساختن این سرزمین یک رویا نیست واقعیت است همانطور که در گذشته ساختیم ،بنده سنگ صبور شما خواهم بود و با کار و تلاش سرزمین را خواهیم ساخت و به آیندگان تحویل خواهیم داد .

زارعی خاطرنشان کرد: ما بدون نگاه طایفه ای و قومی و بدون نگاه حاشیه ای و جریانی صرفا آمدیده ایم که با یک جریان عظیم و مواج مردمی همراهی کنیم .

وی عنوان کرد: امروز ما یک سرمایه در اختیار داریم و آن تجربه ای است که طی این ۸ سال کسب کردم راههای که رفتیم و موفق شدیم و این تجربه متعلق و در خدمت شما است .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت : بر این باورم که اگر نماینده شما هم خدمتگذار و صادق باشد و هم تجربه لازم را داشته باشد عبور از گردنه های سخت و بدست آوردن فرصت های جدید کار سختی نیست .

غلام محمد زارعی تصریح کرد: کار سخت وقتی است که نماینده بخواهد در چهارچوب یک جریان قومیتی وقت خود را صرف مسایل طایفه ای و قومی کند این افراد تا چم و خم کار و مسیر را پیدا کند زمان را از دست خواهد داد .

وی ادامه داد: ما باید هم پا با استان های دیگر پیشرفت کنیم این پیشرفت را در دورترین منطقه استحفاظیه ام در زیلایی ، مارگون ، سیلاب کلوار ، سادات محمودی و … آثار آن را می بینید .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11282

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: