زمان دقیق ابلاغ تایید صلاحیت ها اعلام شد/برخورد با نامزدهایی که قبل از موعد در فضای مجازی یارگیری می کنند

فصلی نو؛معاون سیاسی فرماندار تاریخ ابلاغ وضعیت تایید یا رد صلاحیت متقاضیان ورود به انتخابات شهر و روستا در حوزه بویراحمد را اعلام کرد.

به گزارش فصلی نو،عبدالحمید پناهی در گفت و گو با مجله خبری فصلی نو اظهار داشت: روز ۱۶ فروردین ماه آخرین مهلت بررسی سوابق داوطلبان توسط مراجع ۴ گانه است و از روز ۱۶ فروردین تا ۲۳ همین ماه بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی صورت می گیرد.

پناهی روز ۲ اردیبهشت را زمان ابلاغ تایید یا رد صلاحیت ها اعلام کرد و افزود: روز ۲ اردیبهشت به نامزدها رد یا تایید صلاحیت آنان ابلاغ می شود و از روز ۳ اردیبهشت نامزدهای رد صلاحیت به مدت ۳ روز مهلت دارند نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض کنند.

وی همچنین با انتقاد از رسانه هایی که به قوم گرایی و طایفه گرایی دامن می زنند ،گفت: رسانه هایی که به قوم گرایی دامن می زنند و سعی دارند با طایفه گرایی باعث تفرقه افکنی بین طوایف مختلف اختلاف ایجاد کنند ،تحت نظر کمیته های مربوطه قرار می گیرند.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد ضمن تاکید بر کنترل فضای مجازی توسط هیات اجرایی ،خاطر نشان کرد:فضاهای مجازی که قبل از موعد مقرر ،یارگیری می کنند ،مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند و با آنان برخورد خواهد شد.

عبدالحمید پناهی در ادامه گفت: اعتقاد  داریم رسالت رسانه ها شفاف سازی است ،اما انتشار مطالبی که باعث تفرقه افکنی و رواج قوام گرایی می شود ،مناسب نیست و به شدت با عاملین نشر  این گونه مطالب برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3504

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: