فصلی نو(فصل جنوب) ، شهروند یاسوج از حمله افراد ناشناس ،زورگیری و سرقت اتومیبل خود خبر داد . رضا محمودی در گفت و گو با فصلی نو (فصل جنوب)بیان کرد: بنده از فرهنگیان بازنشسته شهرستان بویراحمد که با زحمت فراوان پس از سالها یک ماشین پژو پارس توانستم خریداری کنم . وی ادامه داد : […]

فصلی نو(فصل جنوب) ، شهروند یاسوج از حمله افراد ناشناس ،زورگیری و سرقت اتومیبل خود خبر داد .

رضا محمودی در گفت و گو با فصلی نو (فصل جنوب)بیان کرد: بنده از فرهنگیان بازنشسته شهرستان بویراحمد که با زحمت فراوان پس از سالها یک ماشین پژو پارس توانستم خریداری کنم .

وی ادامه داد : چند شب پیش تنها پسرم که دانشجوی داروسازی است مثل سایر جوانان برای تفریح همراه با دونفر از دوستان خود به قسمت بالاتر از ابوذر۷ مشرف به در حال استراحت کنار ماشین نشسته بودند که با صحنه عجیبی روبرو شدند .

محمودی با بیان اینکه پسر و دوستان وی مورد هجوم افراد ناشناسی شدند که با متسک خود را استتار کرده بودند عنوان کرد:مهاجمین پس از ضرب وشتم انان که منجر به زخمی شدن یکی از انان شد ماشین مارا برداشته ومتواری گردیده اند .

وی مشخصات ماشین خود را پژو پارس تیو فایو سفید مل ۹۴ اعلام کرد و افزود : از همه افرادی که توانایی دارند با کمک نیروهای امنیتی در پیدا کردن این افراد وماشین سرقت شده مارا یاری کنند.