زیبایی شهر یاسوج زیبنده این شهر نیست-شورای شهر انتخاب مردم بوده است _اجازه احداث فرودگاه در این مکان نمی دادم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت :دشمن تمام تلاش خود را برای مایوس کردن نسل جوان از انقلاب کرده است .

به گزارش فصلی نو ، علی محمد احمدی در نشست خبری که بمناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه بیان کرد :انقلاب در  بطن  است و دولت خدمتگزار منتخب مردم است و در بین مردم است و دغدغه مردم را دارد .

احمدی ادامه داد :در این بازه  زمانی شرایط کشور خاص حاکم  است با وجودی که در دور اول در باب هسته ای توافقی حاصلی شد که دیدید در طول مذاکرات تیم مذاکره کننده ایران همه تلاش خود را کرد اما کسی که بد عهدی کرد آمریکا بود و الان فشار را به داخل ایران وارد می کنند .

وی اضافه کرد:دولت با قدرت کار خود را دنبال می کند و ساز و کار و برنامه های خود را ادامه خواهد. داد ..

مقام ارشد استان هفته دولت را فرصتی مناسبی برای دولتمردان عنوان کرد و  کفت: هفته دولت فرصتی است که دولتمردان در مقابل عهدی که با مردم بستند با شفافیت پاسخگوی مردم باشند .

استاندار ادامه داد :دولت نگاه دارد که در کنار اصحاب رسانه باشد و مشکلات دو سویه را انعکاس دهند ، رسانه امانت دار استاو تلاش کند که پل ارتباطی باشد .

علی محمد احمدی تصریح کرد :از هفته دولت سال گذشته با همه فشارها و مشکلات یکی از استان های بودیم که شرایط مناسبی داشتیم و کسانی که مایل هستند سرمایه گذاری کنند با فراغت بار دست بکار شوند .

احمدی گفت :بالندگی خاصی در استان وجود دارد مردم فهیمی داریم که شرایط را درک می کنند مثل جای جای کشور کمبود هایی وجود دارد  که صعه صدر مردم به ما کمک کرد .

وی ادامه داد :در جلسات سال گذشته مجموعه مدیریت استان با پشتکار و تلاس در راستای رشد استان حرکت کرده است .

وی در ارتباط با شاخص ها بیان کرد : در این زمینه توفیقات خوبی داشتیم در بسیاری از شاخص ها استان نسبت به گذشته رشد داشته البته پتانسیل ها بیشتر از این است .

استاندار ظرفیتظهای استان را فرصتی مناسلی اعلام کرد و گفت :در استانی که شایستگی های های بالقوه‌ فراوانی دارد باید تلاش کنیم از این ها بعنوان فرصت استفاده کنیم .

وی در زمینه صادرات غیر نفتی گفت :در بعد صادرات غیر نفتی جهش خوبی داشتیم اما این جهش ما را قانع نمی کند سال گذشته در میزان تسهیلات توفیق بسیار خوبی بوده و بستر مناسبی فراهم شده است .

احمدی ادامه داد :در بعد اشتغال روستایی با مکانیزم پول پاشی اعمال کنیم باید تولید و مشاغل مولد تلاش کنیم .

احمدی در ادامه با اشاره به منابع عمرانی طرح ها گفت « در پروژه های عمرانی با پی گیری های بعمل آمده توانستیم از محل منابع ملی منابع خوبی به استان ترژیق کنیم .

احمدی اضافه کرد :در بحث تنش آبی حدود ۲۰میلیارد تومان بیشتر جذب کردیم ظرفیت های خوبی داریم که برای اولین بار تقویت کردیم پروژه ها در همه حوزه ها به سرعت در حال انجام هستند .

وی گفت:برای  آب دهدشت غربی  منابع خوبی گذاشتیم تقویت شهرداری را داشتیم برای پل بشاریاسوج  ۱۵میلیارد تومان گذاشتیم ، شهر های بزرگ حتما باید تقویت شود

استاندار کهگیلوبه و بویراحمد  توزیع عادلانه منابع را هدف اصلی عنپان کرد و افزود :تلاش کردیم حق دسترسی به همه نقاط استان از منابع را دهیم اجازه سواستفاده را ندادیم الان نقاط محروم از مارگون گرفته تا دیشموک و زیبایی با تمهیدات لازم فرصت دادیم که مشکلات شود.

علی محمد احمدی گفت :در همه بحث های تولیدی فعالیت داریم بزودی تغییرات را خواهید دید در مناطق دیشموک و زیلایی برنامه داریم که برای‌توسعه روند مناسب را طی کند .

احمدی افزود :در هفته دولت سنتی است که سعی کردیم سمت افتتاح و تکمیل حرکت کنیم و کمتر کلنگ بزنیم ،

احمدی در ادامه به تعداد پروژه های هفته  دولت اشاره کرد و گفت : ۲۰۵پروژه در هفته دولت داریم که ۱۸۱,پروزه تکمیلی و بهره برداری است و میزان اعتبارات برای افتتاحیه و بهره برداری   ۲۱۸ میلیارد تومان وو حدو ۲۰۰میلیارد تومان کلنگ زنی است .

احمدی در ادامه به تسهیلات اعطایی دولت اشاره کرد و افزود:۱۱۰طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر   ۱۵۰میلیارد تومان علاوه بر بقیه پروژه ها  در حال کلنگ زنی و افتتاح هستند که  از این تعداد  ۹۳پروژه ذر هفته دولت افتتاح و بقیه کلنگ زنی می شود .

احمدی از مردم تقاضا کرد اختلافات را کنار بگذارند و ادامه داد :  از  نظر توزیع هم همه نقاط استان بهره مند می شوند توفیقات خوب  بود اما کافی نیست باید اراده ها را بیشتر کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم .

وی مجددا به پتانسبل های استان اشاره کرد و گفت :هر کسی که از بیرون می‌آید اذعان دارد که پتانسیل های استان ها بی بدیل است چه کسی دلسوزتراز مردم این استان است .

علی محمد احمدی اضافه کرد :باید آستانه تحمل مان بیشتر شود تا بتوانیم افق روشن تری را برای مردم استان فراهم کنیم .

احمدی گفت :هفته دولت متعلق به همه خدمت گذاران به مردم است امیدوارم توفیق خدمت گذاری بیشتر حاصل شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت ظاهری شهر یاسوج بیان کرد : یاسوج پیشانی است اما در ساز و کار شورا و شهرداری باید انجام وظایف بیشتر شود .

علی محمد احمدی ادامه داد: مدیریت شهری باید ساز و کار خودش را بهتر انجام دهد و باید تلاش کنیم مطالبه ها به مطالبه عمومی تبدیل شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:اگر یاسوج در استان دیگری اداره می شد بسیار زیباتر از آنی که می بینیم دیده می شد .

احمدی گفت : در زمینه زیبایی های یاسوج  کارهایی انجام شده اما اصلا در حد و اندازه های این شهر نیست و اعضای شورا انتخاب مردم هستند که امیدواریم موفق شوند اما شورای شهر باید بهتر به وظایف خود عمل کند.

وی در ارتباط با فرودگاه یاسوج گفت :اگر از من بود اجازه احداث فرودگاه را در این مکان نمی دادم و تلاش می کردم با همکاری استان فارس فرودگاه بین الکلی برای یاسوج در شهر سپیدان احداث شود .

استاندار گفت :هواپیمای آنا  قوی است متاسفانه مشکل ارزی روی قیمت پیش آمده تلاش می کنیم ماهان پرواز را در یاسوج مستقر شود .

وی ضمن انتقاد از قیمت اعمال شده گفت «قیمت ۵۰۰هزار تومان را که دیدم عصبانی شدم تماس گرفتیم مگر می شود درآمد مردم یاسوج را با مردم آلمان حساب کنید قول مساعد دادند که قیمت روی ۳۰۰هزار تومان تمام کنند.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7363

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: