سارقان محتوایان خودرو منطقه بلهزار و مرکز شهر یاسوج دستگیر شدند

بازیان تصریح کرد: با به دست آمدن مشخصات متهمان و همچنین مخفیگاه آنها طی هماهنگی های انجام شده مقرر شد دو مرحله عملیات انتظامی هر دو را دستگیر کنند.

فصلی نو ، سرهنگ علی کرم بازیان فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد  از دستگیری سارقان محتویات خودرو در منطقه بلهزار و مرکز شهر یاسوج  خبر داد .

به گزارش فصلی نو ، سرهنگ علی‌کرم بازیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان یاسوجی در محدوده‌های بلهزار و مرکز شهریاسوج در خصوص سرقت‌های متعدد لوازم داخلی خودرو، پرونده‌هایی در کلانتری ۱۲ گلستان و ۱۳ مادوان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های عملیاتی با هماهنگی‌های صورت گرفته برای دستگیری متهم یا متهمان وارد عمل شدند، عنوان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت‌ها از سوی دو سارق حرفه‌ای صورت می‌گیرد و این افراد با وجود اینکه با هم فعالیت مجرمانه دارند، در دو پاتوق و مخفیگاه جداگانه مخفی می‌شوند.

بازیان تصریح کرد: با به دست آمدن مشخصات متهمان و همچنین مخفیگاه آنها طی هماهنگی های انجام شده مقرر شد دو مرحله عملیات انتظامی هر دو را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی با دستگاه قضایی و کسب دستور بازداشت متهمان و بازرسی مخفیگاهشان، ماموران کلانتری‌های ۱۲ گلستان و ۱۳ مادوان طی دو عملیات جداگانه این دو سارق حرفه‌ای را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: هر دو متهم در بازجویی‌ها به بیش از ۱۳ فقره سرقت اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7938

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: