سخنی با علوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان؛در استانه انتخابات هیئت فوتبال-لطفا از حصار تعارفات بیرون بیایید

فصلی نو -احسان همتی 

با سلام و درود به روح پرفتوح  ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و با درود فراوان به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سلام و ادب به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

با عرض سلام به محضر مدیر کل محترم اقای علوی و همکاران ایشان

همان گونه که مطلع هستید فوتبال این استان بیمار است .منشا این بیماری سیستم حاکم بر آن است.سیستمی که سالها با ان با عطوفت ومهربانی برخورد شد .لایق این برخورد نبود .چرا که نه درمان شد و نه پیشگیری !!

این سیستم علی رغم انکه بیمار بود واگیر دار بود و با سرایت به فوتبال استان اکنون موجی از مشکلات را از خود بر جای گذاشته است.

روزهای اینده قرار است که با سیستم فعلی فوتبال خداحافظی شود سیستمی که غیر فعال در همه ی زمینه ها بود. البته نقد ما تنها به راس ان نیست بلکه در اکثر حوزه ها،هئیت استان حرفی برای گفتن نداشت.

مدیر کل محترم؛وقت آن است که فوتبال را به فال نیک‌بگیریم و با اکثریت هیئت های ورزشی اتمام حجت شود هیئت های که اکثرا دارای افراد نالایق و مصرف کننده ای بیش نیستند و در بین عامه مردم نیز نارضایتی از انها بیداد میکند.

اقای علوی؛لطفا مسئله اینده ی ورزش استان را جدی بگیرید قابل ذکر است، در چند سال گذشته استعداد های بسیاری از این استان و شهر یاسوج به دلیل سیستم موجود در فوتبال به هر بهانه ای قید ورزش را زدند. و گرنه امروز ما شاهد نام های بیشتری در فوتبال کشور بودیم …

مدیر کل محترم ورزش وجوانان؛ضعف مدیریتی در چند سال گذشته دربین مردم عامل اصلی افت ورزش استان بوده است.و از شما به عنوان شخص اول ورزش استان انتظار می رود که با تنها بررسی و نظارت بیشتر از ورود افرادی که تنها از منافع حاصل از پست استفاده میکنند و حتی دکور هم نیستند جلوگیری شود .

اقای علوی شما رویه مدیران قبلی را ادامه ندهید ایا مدیران قبلی از افراد کاندید برنامه گرفته اند؟؟؟

اگربرنامه گرفته اند ،ایا این برنامه اجرایی شد؟
اگر اجرایی شد پس‌چرا هیچ پیشرفتی در سطح کمی‌و کیفی فوتبال نشده است!؟

یقین داشته باشید که اگر کسی با برنامه به این عرصه ورود میکرد وضعیت ما این‌نبود و ما مجبور نبودیم که به سوی افراد غیر از‌مجموعه ورزش برای توسعه ورزش دست دراز کنیم!!!

هیئت فوتبال چند کمیته برای اداره امور و تقسیم وظایف داشت؟ هرچند میتوان با جرات گفت که به جز کمیته برگزاری مسابقات استانی که فعال است هیچ کمیته ای در این هیئت فعال نبوده و نیست. هیئتی که به گفته اهالی ورزش تار عنکبوت بسته بود!

باعث تاسف است که فرزندان شایسته ی این استان برای ادامه ورزش خود باید به استان های اطراف سفر کنند و در اخر دست خالی بازگردند و باعث تاسف است که برای برگزاری دوره ها و کارگاهی اموزشی باید به استان های اطراف رفته و با هزینه ای چند برابر شرکت کرد و باعث تاسف است که کسانی که حق رای برای انتخاب اعضای هیئت را دارند چگونه به چنین اشخاصی رای داده اند؟

چرا از فکر و ایده ی خلاقانه و برنامه های جوانان با استعداد استان در هیئت استفاده نمی شود؟

اقای علوی باور کنید وقت تعارف و تمارض نیست در سال ۲۰۱۸ هستیم سالی که قرار است در شیفت های شب بیمارستان های ژاپن از ربات ها برای کمک به پرستاران استفاده شود و ما همچنان به دنبال مسئولین گم شده ی بعضی هیئت ها میگردیم !!!

به عنوان عضوی از جامعه ورزش علی رغم فاصله ای که گرفته ام اما از شما میخواهیم همچنان از حق وحقوق ورزشکاران این استان دفاع کنید و به خصوص از سال جدید با بررسی و نظارت بیشتر برای رسیدن به اهداف توسعه تلاش کنید از هر سمت و سویی که نگاه کنیم ما از ورزش کشور عقب تر هستیم

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5835

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: