سعید محنایی برادر معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد. به گزارش فصلی نو،، قبل از ظهر ظهر آخرین روز مهلت تعیین شده از سوی وزارت کشور برای نامنویسی متقاضیان ورود به عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا، سعید محنایی با حضور در […]

سعید محنایی برادر معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

به گزارش فصلی نو،، قبل از ظهر ظهر آخرین روز مهلت تعیین شده از سوی وزارت کشور برای نامنویسی متقاضیان ورود به عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا، سعید محنایی با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

بر اساس این گزارش ، جمعی از جوانان محنایی را همراهی کردند.

 

محنایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دلیل حضورم مبارزه با قوم‌گرایی و همچنین توجه بیشتر به جوانان و نوجوانان شهر بوده است.

این کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج گفت: این در حالی است که همه می‌دانند اگر همه کاندیداها می‌خواستند، حتماً می‌توانستند تعداد ۵۰ تا ۱۰۰ نفری به فرمانداری بیاورند. ولی به نظر می‌رسد به‌جای قشون‌کشی‌های طایفه‌ای بهتر است فرهنگ‌سازی‌های جالب‌تری صورت گیرد. حضور افراد جوان و همچنین از طوایف مختلف نویدبخش این موضوع است.

محنایی افزود: یکی از مشکلات فعلی جامعه فرسودگی در عرصه مدیریت و تصمیم‌گیری است. ما در حال حاضر با کمبود شدید مدیر و نیروهای تصمیم‌ساز و تصمیم گیر مواجه هستیم و علت آن‌همه این بوده است که طی این سال‌ها برای کارسازی، مدیر پروری و نیروسازی و میدان دادن به استعدادها هیچ کاری نکردیم.

گفت گوی فصلی نو با سعید محنایی:

اول چرا مهندس محنایی با جوانان برای ثبت نام آمده اید؟
باتوجه به ایام تعطیلات و همچنین به دلیل اینکه شاید کسی از قلم بیفتد و باعث دلخوری گردد با کسی تماس گرفته نشد. حال با کسب اجازه از بزرگترها و عرض ارادت به تمامی آنها، آمده ام تا جایگاه واقعی جوانان را بدست آوریم و با جوانان آن گونه که شایسته است برخورد کنیم.
جوانان به طور طبیعی کمتر از بزرگ ترها در تاریکی های روحی و قساوت قلبی غوطه ورند و غالباً دارای دلی روشن، قلبی پاک و روح و فکری جوان می باشند. به همین دلیل است که زودتر از بزرگترها به سوی حق و فضیلت رو می آورند. این خوی و خصلت نیکو است که مایه تمایل جوان به خیر و نیکی است. در ابتدای دعوت به اسلام، در زمانی که پیران و بزرگان قریش پیامبر(ص) را تکذیب می کردند، جوانان با همین خصلت و خوی پسندیده پیامبر را یاری کردند.
بزرگترها دوران جوانی خودتان را بیاد آورید. جوان احساس می کند در وجود او انرژی های متراکمی وجود دارد و توانایی های را هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ فکری و ذهنی در خود می بیند و این امر نیز از هیچ کس پوشیده نیست که حقیقتاّ هم توانایی های که در جوان هست، می تواند معجزه کند؛ می تواند کوه ها را جابه جا کند؛ اما با این همه بی اعتنایی و کم توجهی به جوانان احساس می کنند که از این نیروها و انرژی متراکم و از این توانایی های او بهره برداری نمی شود؛ لذا احساس بیهودگی و امال می کند،
دوم معنی شعار شما یا همان شهر هوشمند یا هوشمند سازی شهر چیست؟
مهندس سعید محنایی، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات در این باره گفت: با توجه به جمعیت روبه افزایش شهرها عدم رفاه، سردرگمی، آلودگی و هزینه زندگی را برای مردم یا همان شهروندان به دنبال دارد و تنها راه عبور از این فضا هوشمند سازی شهرهاست.
شهر هوشمند با استفاده از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات در نظر دارد تا کیفیت زندگی شهروندان شهرها را بهبود دهد. این موضوع مختص یک دستگاه به شمار نمی رود و لازم است تمام دستگاه هایی که در دولت و خارج از دولت مشغول فعالیت هستند مشغول اجرای شهر هوشمند شوند.
همکاری بین نهادها و اعضای شهر: این سیستم هوشمند ما را از همکاری کلیه تکنولوژی های شهر مطمئن می سازد. یکی از مزیت های آن جلوگیری از تداخل فعالیت های شهر و بلاک شدن آن می باشد. همچنین به یک شهر اجازه انتخاب وشروع فعالیت های عمرانی را با محاسبه ضریب اطمینان می دهد.

……….
شما می توانید مطالب بیشتر را در مقاله مهندس سعید محنایی که مطالعه بفرمایید.

photo 2017 03 28 00 03 30 1 photo 2017 03 28 00 03 33 photo 2017 03 28 00 03 39 1 photo 2017 03 28 00 03 44 photo 2017 03 28 00 03 53 photo 2017 03 28 00 03 58 photo 2017 03 28 00 04 09 photo 2017 03 28 00 04 20