فصلی نو،حدود یکسال پیش ،بحث داغ رسانه های استان پیرامون وضعیت نابهنجار فضای سبز یاسوج می چرخید،آنجا که فشار رسانه ها به شهرداری و اعضای شورای شهر باعث شد ،برخی از اعضای این شورا نسبت به نابسامانی های فضای شهر واکنش نشان دهند. به گزارش فصلی نو یکی از نمایندگان شورای شهر یاسوج که مصرانه […]

فصلی نو،حدود یکسال پیش ،بحث داغ رسانه های استان پیرامون وضعیت نابهنجار فضای سبز یاسوج می چرخید،آنجا که فشار رسانه ها به شهرداری و اعضای شورای شهر باعث شد ،برخی از اعضای این شورا نسبت به نابسامانی های فضای شهر واکنش نشان دهند.

به گزارش فصلی نو یکی از نمایندگان شورای شهر یاسوج که مصرانه در اعتراض به نابهنجاری ها در فضای سبز واکنش نشان داد و اصرار به استیضاح مدیر عامل وقت فضای سبز داشت ،سعید پایدار بود ،که قبل از آنکه بحث استیضاح الهام آذرگشسب عملی شود ،مدیر عامل فضای سبز با ارائه استعفا نامه از سمت خود کنار کشید.

علیرغم جابجایی مدیر عامل در همان سال قبل، طی روزهای اخیر شاهد وضعیت خوبی، در حوزه فضای سبز یاسوج نیستیم ،به همین خاطر از سعید پایدار توضیح

خواستیم که در جواب ما ابراز داشت:ناکارآمدی در حوزه فضای سبز یاسوج ادامه دارد،مدیر عامل کم توان و بی برنامه است که علیرغم تماسهای فراوانی که با شهردار و

مجموعه وی داشته ایم تاکنون پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده ایم.

 

عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد: علیرغم توسعه ای که طی ماههای اخیر در فضای سبز داشته ایم و با وجود اینکه هزینه اجرا و نگهداری فضای سبز بسیار بالا است ،ولی همچنان شاهد بی تعهدی و نا کارآمدی سازمان فضای سبز و در راس آن مدیر عامل مربوطه هست.

 

وی شناسنامه شهر یاسوج را مناظر طبیعی خدادادی و فضای سبز دانست و عنوان کرد: اینکه شهرداری صرفا به کمی فضای سبز را توسعه دهد ولی هیچ توجهی به کیفیت و نگهداری آن نکند کاری بیهوده است.

پایدار دلایل وضعیت نابسامان فضای سبز در شهر یاسوج را عدم نظارت کافی از سوی شهرداری عنوان کرد و افزود: در جای جای شهر یاسوج بجای مشاهده فضای سبز و با طراوت فضای زرد و خشک را شاهد هستیم.

 

نماینده شورای شهر یاسوج خشک شدن فضای سبز این شهر را تنها دلیل انتقاد خود ندانست و گفت : در بحث نظافت پارکها و سرویس های بهداشتی نیز نگران کننده است و شهری که در آستانه عید فطر باید میزبان سیل عظیم میهمانان است بایست خیلی با برنامه ،چابک و مسئولیت پذیر باشد .

 

پایدار هشدار داد : ظاهرا فضای سبز در راستای حمایت از برخی از کاندیداهای شورای شهر نیروهایی را استخدام کرده است که بنده تایید و یا تکذیب نمی کنم ،ولی در حال پیگیری هستم و قطعا در هفته آینده گزارش کاملی را به صورت مکتوب در راستای تذکر کتبی به مدیر عامل فضای سبز به شورا و مردم ارائه خواهم داد.

 

وی گفت : ظاهرا یک سری نیرو بدون مجوز در بخشهای مختلف شورای شهر ورود جهت کمک به تعدادی از کاندیداهای شورای شهر ورود به فضای سبز به عنوان نیرو ورود پیدا کرده اند.