سفر به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

فصلی نو ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:ورود خودرو های غیر بومی به این استان با توجه به شرایط قرمز کرونایی در شهرستان بویراحمد و دنا ممنوع است.

به گزارش فصل جنوب، حسین کلانتری روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه چهارشنبه این هفته تعطیل است، پلیس روز سه شنبه از ورود خودرو های غیر بومی به کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف ما رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا است که اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراگیر شود، هیچ پلمبی صورت نمی‌گیرد و درب هیچ واحد صنفی و تولیدی بسته نخواهد شد.

کلانتری عنوان کرد: مردم با توجه به  پیامک‌های ارسالی در محل واکسیناسیون‌های عمومی حضور پیدا کنند و از تجمع‌ در محل واکسیناسیون جلوگیری شود.
وی با اشاره به اینکه علت اصلی شیوع ویروس کرونا رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی است تصریح کرد: تنها راه عبور از پیک کرونا رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

در همین ارتباط بخوانید

ظهارات متعدد درباره ممنوعیت سفر به شهرهای گردشگری/ جریمه مسافران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:تمامی کارکنان و ارباب رجوع‌ها ملزم به رعایت دستور العمل های ستاد کرونا هستند و هر کس رعایت نکرد به دادگاه معرفی شود.
وی برگزاری هر گونه تجمع در اماکن سربسته را ممنوع دانست و گفت: سه شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران قرمز است و حتماً نیروی انتظامی با تجمع‌ در مکان‌های سربسته برخورد کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست  با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۲ درصد رسیده است، گفت: در هفته اخیر ۲۲۶ مورد اخطار به صنوفی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کردند صورت گرفت.

محمد مهدی بانشی افزود: تاکنون بیش از ۷۰ هزار دوز واکسن وارد کهگیلویه و بویراحمد شده و در حال توزیع است، همچنین در هفته آینده این آمادگی را داریم روزانه پنج هزار واکسن تزریق داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14802

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: