فصلی نو،کاندیدای جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا در میان استقبال باشکوه اهالی سروک مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرد. به گزارش فصلی نو،نادر منتظریان در این نشست با بیان برخی مشکلات در حوزه بویراحمد و دنا گفت: برنامه ها و راهکارهایم‌ را برای برون رفت از مشکلات در روزهای آینده ارائه خواهم کرد.وی در […]

فصلی نو،کاندیدای جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا در میان استقبال باشکوه اهالی سروک مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرد.

به گزارش فصلی نو،نادر منتظریان در این نشست با بیان برخی مشکلات در حوزه بویراحمد و دنا گفت: برنامه ها و راهکارهایم‌ را برای برون رفت از مشکلات در روزهای آینده ارائه خواهم کرد.
وی در ادامه این نشست با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بی بی دو عالم گفت : سروک از خیلی از شهر هایی که اسم شهر را یدک می کشد بزرگتر است و خدمات در شانی نیز دریافت نکرده است.
منتظریان تاکید کرد : نیروی انسانی این منطقه از سرمایه های ارزشمندی است که باید در مناصب مختلف از آنها استفاده شود.
وی تشخیص و‌حل مشکلات این منطقه را ضروری عنوان کرد و با اشاره به شهادت شهید سلیمانی گفت : سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تکلیف خود یعنی جهاد در راه خداوند عمل کرد و مزد این تکلیف شهادت بود که به آن با افتخار رسید.
معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمل به تکلیف شاخصه های مختلفی دارد که خدمت صادقانه همراه با عدالت یکی از آن هاست.
این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت شئونات اخلاقی برای همه و در ابتدا برای خودم ضروری است و با برنامه و کارنامه ای که دارم با مردم صحبت می کنم .
وی گفت: قصد اهانت به کسی را ندارم اما مشکلاتی را که در شان مردم نیست بازگو خواهم کرد.
منتظریان حکومت اسلامی را بهترین و بزرگترین حکومت در جهان برشمرد و گفت:  دشمن بدنبال ضربه زدن به اسلام و حکومت اسلامی است که به همت مردم همیشه شکست خورده است .
او ابراز داشت: هر کرسی مدیریت در کشور خونهای زیادی پای ان ریخته شده است تا نظام اسلامی حفظ شود  و جایگاه عظیمی دارد که باید شان و جایگاه ان حفظ شود.
منتظریان خاطر نشان کرد: نظام اسلامی سیر ۴۰ ساله ای را با عزت گذرانده است اما در سال های اخیر ظلم های فراوانی به واسطه مدیریت های ناکارامد به مردم شده است .
وی گفت : نظام اسلامی در انواع شاخص های پیشرفت در دنیا سرامد است و جایگاه یک تا ۵ را دارد و بدون شک این عزتی برای مردم است .
این کاندیدا با ابراز گلایه از اینکه عده ای عنوان می کنند منتظریان نیروی امنیتی است گفت : افتخار می کنم که یک نیروی نظامی و امنیتی هستم چرا که این دلسوزان آرامش و امنیت مردم را حفظ کرده اند ولی در مقابل ، نیروهای اجرایی  کشور نتوانسته اند اقتصاد و معیشت مردم را توسعه دهند.
وی با بیان اینکه کشور نیازمند مدیران دلسوز و پاکدست است گفت : اشتغال و اقتصاد فشار زیادی به مردم وجوانان وارد کرده است.
منتظریان گفت :مردم گلایمند تبعیض و بی عدالتی هستند و باید با اینها مبارزه شود .
وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد نیروهای انقلابی وارد صحنه شوند تا یک بار دیگر عزت مملکت به انها برگردانده شود گفت : نباید از کرسی های مدیریتی کیسه دوخته شود و وقتی کسی ان را بیان می کند ان را  اهانت تلقی کرد.
منتظریان گفت: دشمن با فتنه های فراوانی بدنبال براندازی حکومت اسلامی بوده اما مردم در مقابل انها ایستادگی کرده اند ولی امروز ناکارامدی و سوء مدیریت در کنار این فتنه ها باعث نگرانی مردم شده است که با تغییر و تحول در انتخابات می توان به عزت از دست رفته دست پیدا کرد .
وی ابراز داشت: باید به کاندیدایی رای داد که نماد خدمت ، ایثار و جهاد باشد چرا که مجلس دارای یک جایگاه کلیدی است و می توان بدون نگاه به بیرون توسعه و پیشرفت را در همه شاخص ها رقم زد و با تبعیض و فساد مبارزه کرد.
منتظریان مردم را حماسه افرین اصلی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : مردم بی رغبت و بی تفاوت به سرنوشتشان نیستند و عزت ، اشتعال ، توسعه ، عدالت، اقتصاد پویا  و پیشرفت را مطالبه می کنند که باید به ان برسند و برای تحقق این مهم تغییر لازم و ضروری است.
منتظریان در ادامه با اشاره به جایگاه نمایندگی گفت : اگر روزی مردم من را نخواستند بعد از انتخابات سجده شکر به جای می گذارم که به تکلیفم عمل کرده ام و اگر وضع موجود را نمی دیدم هرگز وارد این کارزار نمی شدم .
وی با اشاره با مشکلات و وضع موجود گفت: در فرصت مناسب در زمان تبلیغات ، برنامه ها و راه کارهای رهایی از مشکلات را به مردم می گویم.
منتظریان حفظ شانیت مرکز استان را ضروری عنوان کرد و گفت: باید به عزت از دست رفته دست پیدا کنیم.
وی در پایان گفت: همه کاندیداها باید بدنبال صیانت از ارای مردم باشند.