شاهپور رمضانی در جمع هواداران : این مجلس سکته کرده است ، مجلس رانت خوار را باید به توپ بست – با صداقت آمده ام تا از آینده حرف بزنم _ تصاویر

فصلی نو ، با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان بویراحمد نشست هم اندیشی با شاهپور رمضانی کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا در مسجد روستای مازه خریده برگزار شد .

به گزارش فصلی نو ، در این نشست تنی چند از حاضرین از جمله زواره عسکریان ، یکی از دانشجویان کهگیلویه ای زمان ریاست رمضانی در دانشگاه یاسوج به ایراد سخنرانی پرداخته و انصاری فهلیانی قطعه شعری سرود .

شاهپور رمضانی در این آیین گفت :

امروز هر کسی را می بینیم حال و روز خوشی ندارد و این درد همه اقشار است ، مردم ما مقابل سختی زره شده اند ، انقدر درد کشیده ایم که بدن ما عادت کرده است اگر روزی مصیبتی رخ ندهد تعجب می کنیم .

در هر خانواده ای چندین تحصیل کرده بیکار داریم که مثل شمع جلوی پدر و مادرشان ذوب می شوند ، چرا خواسته ها و آرزوهای ما تکراری است .

چرا رانت پارتی بازی و حق خوری در جامعه ما به یک قانون نانوشته تبدیل شده است که حتما باید رعایت شود.

پد خندق را نیافریدیم که از آن فقط فیلم بسازیم ما برای اجرای عدالت خون داده ایم ، آیا مجلس ما در بحث نظارت در اجرای عدالت حضور دارد آیا مجلس ما دچار سکته مغزی نشده است .

ساختمان مجلس در بهارستان روح ندارد و تنها یک جسم است که نمی تواند تاثیر گذار باشد مجلس باید کنار مردم باشد حتی اگر به توپ بسته شود .

اگر مجلس کنار مردم نباشد و بدتر هم اینکه خودش ناخنک بزند، باید بوسیله همین مردم آن مجلس را به توپ بست .

من‌احساس می کنم مقابل این همه مشکلات و نابسامانی کلامم ضعیف و ناقص است این صدای من تنها نیست صدای آرزوی کودکانه ملت است .

من با صداقت آمده ام ، تا از آینده حرف بزنم آینده را من و شما می سازیم نباید برای آینده هرگز نا امید شویم ، امید به پیروزی خود پیروزی است مهم است که در این مسیر هدف ما چه است، اما مهمتر این است که برای رسیدن به هدف قدم درست برداریم .

ساختن فردا یعنی زندگی امروز ، من درد مشترک هستم من را فریاد کنید ، دست های شما با دستهای من و دردهای من با دردهای شما آشناست و سرود من سلام بر ایران و سلام در راه رسیدن به اعتلای ایران است .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10605

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: