شروع ثبت نام دوره کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور استان- جزییات
شروع ثبت نام دوره کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور استان- جزییات

فصلی نو ، روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام پذیرش دانشجویان رشته کارشناسی بدون کنکور ، تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته  در این دانشگاه  جهت  نوبت بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد . به گزارش فصل جنوب در اطلاعیه دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد […]

فصلی نو ، روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام پذیرش دانشجویان رشته کارشناسی بدون کنکور ،
تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته  در این دانشگاه  جهت  نوبت بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد .

به گزارش فصل جنوب در اطلاعیه دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است :

شروع ثبت نام دوره کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه ۱۴۰۰می‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۱۴ آذرماه آغاز و تا روز شنبه ۲۰ آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دوره مذکور همزمان با شروع ثبت نام از روز یکشنبه ۱۴ آذرماه از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس خواهد بود.
لازم به ذکر است، این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰ تکمیل نگردیده، برای نوبت بهمن ماه صورت می گیرد.

از مزایای دنشگاه پیام نور می توان اشاره کرد به :

تحصیل همزمان در دو رشته، پایین‌ترین شهریه دانشگاهی نسبت به دیگر دانشگاه ها، اختیاری بودن حضور در کلاس‌های درس، اعطای وام ۴/۱ درصد برای کل شهریه تحصیلی ( با زمان باز پرداخت بعد از فارغ التحصیلی)، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم‌ترین مزایای این دانشگاه است.

شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار

سهم بالایی از آزمون‌ها و کلاس‌های درس در دانشگاه به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود. شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به دانشجویان این امکان را می‌دهد که حتی بدون حضور در کلاس درس بتوانند به تحصیل ادامه دهند و دانشجو خود انتخاب می‌کند که از کدام شیوه حضوری، نیمه حضوری و یا الکترونیکی برای تحصیل خود استفاده کند.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد

در همین ارتباط بخوانید