شناسایی ۷۰۰ هکتار زمین جهت بررسی و مطالعه ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان دنا

فصلی نو ،فرماندار دنا از شناسایی ۷۰۰ هکتار زمین جهت بررسی و مطالعه ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان دنا خبر داد .

به گزارش فصل جنوب ، عبدالحمید پناهی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت : از هر اقدامی در راستای بهبودی اشتغال و تولید باشد کمک خواهیم نمود.

پناهی با اعلام اینکه شهرستان دنا دارای پتانسیل خاص گردشگری و در کریدور شمال و جنوب قرار گرفته که بعنوان مرکز ثقل جنوب به شمال شناخته شده است بیان کرد: شرایط جغرافیایی و توپوگرافی دنا به جهت قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی جنوب به شمال،وجود صنایع گازی و پتروشیمی در منطقه را باید به یک فرصت برای سرمایه گذاری تبدیل کرد.

پناهی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم برای توسعه زیرساخت ها و راه اندازی شهرک صنعتی کمک کنیم.

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان در این بازدید گفت :  آمادگی کامل داریم در ایجاد احداث شهرک صنعتی در شهرستان دنا از همه توان و ظرفیت استفاده نمائیم.

پناهی گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال همه توان خود را به کار گرفته، تا برای ایجاد فضای رقابتی در احداث شهرک صنعتی امکانات و زمین مورد نظر را در اختیار متولیان امور شهرک های صنعتی قرار دهیم.

در بازدید مشترک فرماندار دنا و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ،بازدید از سه نقطه مدنظر کار گروه،نوید بخش این مهم اعلام نظر مثبت مدیر عامل در احداث شهرک صنعتی در شهرستان دنا در دستور کار قرار گرفت .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13424

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: