فصلی نو،تفاهم‌نامه نصب پلاک ده رقمی میان پست استان و شهرداری‌های مادوان و سوق امضا شد.  به گزارش فصلی نو،جمال حسن‌زاده ظهر امروز در جمع شهرداران شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با پروژه G.NAF گفت: نام‌گذاری معابر و پلاک آبی یکی از اقدامات مهم در اجرای این طرح است که شهرداران ضمن آشنایی […]

hasanzadeh - Copyفصلی نو،تفاهم‌نامه نصب پلاک ده رقمی میان پست استان و شهرداری‌های مادوان و سوق امضا شد.

 به گزارش فصلی نو،جمال حسن‌زاده ظهر امروز در جمع شهرداران شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با پروژه G.NAF گفت: نام‌گذاری معابر و پلاک آبی یکی از اقدامات مهم در اجرای این طرح است که شهرداران ضمن آشنایی با مزایای آن جهت نام‌گذاری معابر برای اجرای طرح G.NAF(طرح ملی یکپارچه‌سازی آدرس ایرانیان) همکاری کنند.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بهنگام‌سازی کد پستی ده رقمی شهری از دیگر اقدامات برای یکپارچه سازی آدرس مردم در این طرح بوده که خوشبختانه تاکنون تمامی نقاط شهری استان بهنگام‌سازی شده است.

وی توسعه گشت شهری و روستایی را دیگر اقدام پست دانست و گفت: تاکنون حدود ۴۶ گشت را در استان ترسیم کردیم، ضمن اینکه تخصیص عرصه یا نقطه‌زنی از دیگر اقداماتی بوده که در اجرای این طرح انجام شده و حدود ۱۳۵ هزار تخصیص عرصه یا نقطه‌زنی صورت گرفته است.

حسن‌زاده با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات پست استان برای پروژه G.NAF  گفت: پست استان به دلیل عملکرد مطلوب در راستای اجرای این طرح رتبه دوم کشور را در سال گذشته کسب کرد.

وی یکسان‌سازی آدرس را از مهمترین اهداف این طرح دانست و افزود: کاهش هزینه‌های مردم، دسترسی آسان و سریع به اطلاعات از مزایای اجرای این طرح است.

حسن‌زاده افزود: پست مؤظف است کد ده رقمی را در اختیار شهرداران قرار دهد و شهرداری‌ها باید نسبت به نصب کد ده رقمی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی بحث پلاک‌کوبی شهری صورت نگرفته که تا پایان سال جاری اقدامات خوبی از طرف شهرداران انجام خواهد شد.

حسن‌زاده تصریح کرد: ۱۵۰هزار و ۵۷۰ پلاک باید در سطح استان نصب شود که تاکنون حدود ۵۵ هزار پلاک نصب شده و ۹۴ هزار پلاک دیگر نیز نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شهرهای چرام، لیکک، پاتاوه، گراب سفلی، چیتاب، مادوان و سرفاریاب هنوز اقداماتی در رابطه با نصب پلاک کدپستی ده رقمی صورت گرفته که تا پایان سال اقدام لازم صورت می‌گیرد.

حسن‌زاده بیان کرد: شرکت پست استان آمادگی را دارد که کدپستی ده رقمی را در اختیار شهرداران قرار دهد تا شهرداران نسبت به نصب کدپستی ده رقمی در حوزه شهرهای خود اقدام لازم را انجام دهند.

 در پایان این نشست تفاهم‌نامه بین حوزه شهرداران شهرهای مادوان و سوق و پست استان در راستای نصب پلاک ده رقمی در سطح این شهرها امضا شد.