«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» شاقول نظام اسلامی است
«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» شاقول نظام اسلامی است

فصلی نو ،نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جهت حرکت در راستای اهداف انقلاب و نظام به مثابه شاقول نظام اسلامی است. به گزارش فصل جنوب  ، دکتر مهدی روشنفکر در دیداری که به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات […]

فصلی نو ،نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جهت حرکت در راستای اهداف انقلاب و نظام به مثابه شاقول نظام اسلامی است.

به گزارش فصل جنوب  ، دکتر مهدی روشنفکر در دیداری که به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رئیس و کارکنان دفتر استان در محل ساختمان این نهاد انقلابی برگزار شد، افزود: با توجه به امکانات و استعداد و ظرفیت های موجود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فعالیت و عملکرد این نهاد در مقایسه با سایر نهادهای فرهنگی استان برجسته و محسوس است.

مهدی روشنفکر خاطرنشان کرد: حضور فقیه مجاهد و عالیقدر « حضرت آیت الله جنتی » در راس این نهاد انقلابی موجب حرکت همواره این نهاد در صراط مستقیم شده است که باعث دریافت مدال های افتخار تحسین برانگیز از سوی مقام معظم رهبری برای این نهاد انقلابی و ولایی شده است.

روشنفکرابراز کرد: خدمات و فعالیت های درخشان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در قیاس با امکانات و تجهیزات محدود این نهاد نشانگر وجود مدیریت قوی و جهادی در این مجموعه است و باید شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم که این شورا را به لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزای به جایگاه واقعی و درخور شان آن ارتقاء دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و پژوهش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برپایی مراسم انقلاب و هماهنگی، سازماندهی و ساماندهی برنامه ها علیرغم داشتن کاستی ها در امکانات و کمبود منابع انسانی و مالی، درخور تحسین بوده و باعث تزریق روحیه نشاط و بصیرت افزایی و خنثی کننده توطئه های دشمنان با حضور مردم در صحنه های حمایت از نظام اسلامی شده است.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با داشتن کارنامه درخشان در حیات مقدس نظام جمهوری اسلامی در تحکیم و تثبیت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و حجم بزرگی از فعالیت های گسترده فرهنگی در برخورداری از منابع و امکانات لازم مظلوم واقع شده است که امیدوارم با هم افزایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت این نهاد انقلابی به جایگاه واقعی خود نائل شده و کاستی های گذشته جبران شود.

نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شورا از جهت حرکت در راستای اهداف انقلاب و نظام به مثابه شاقول نظام اسلامی است که این نهاد انقلابی توانسته است اقشار مختلف مردم با دیدگاههای سیاسی و سلایق مختلف را در مراسم ملی و انقلابی، بدون مرزبندی گرد هم آورد.