به گزارش فصل جنوبفصل جنوب به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان ،دکتر کاظمی اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان پایلوت اجرای این طرح  ونظام ارجاع شهری انتخاب شده است. براساس این طرح بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در استان با پرداخت مبالغ ناچیزی بابت پزشک خانواده مراجعه و خدمات درمانی مورد […]

 

به گزارش فصل جنوبفصل جنوب به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان ،دکتر کاظمی اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان پایلوت اجرای این طرح  ونظام ارجاع شهری انتخاب شده است.

براساس این طرح بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در استان با پرداخت مبالغ ناچیزی بابت پزشک خانواده مراجعه و خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت می نمایند.

وی تصریح کرد در این طرح بیمه شدگان به پزشکان خانواده مشخصی منتسب شده و اطلاع رسانی لازم در خصوص نام پزشک ، آدرس مطب و . . . برای بیمه شدگان صورت می گیرد.

دکتر کاظمی گفت بیمه شدگان فقط از طریق پزشک خانواده و نظام ارجاع می توانند خدمات درمانی مورد نیاز خود را به صورت بیمه ای دریافت نمایند. درغیر این صورت و در صورت عدم رعایت نظام ارجاع بیمه شده تمام هزینه های درمانی خودرا بصورت آزاد پرداخت می کنند.

ایشان اظهار نمود سهم بیمه شدگان در مراجعه به پزشک خانواده مبلغ ۶هزار تومان می باشد و مابقی هزینه ویزیت از طرف بیمه سلامت و به صورت سرانه ای پرداخت می گردد.