فصلی نو ، عضو شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سومین شعبه نان سلامت کهگیلویه و بویراحمد در شیراز خبر داد. به گزارش فصلی نو ،بهرام باقری  اظهار کرد: گروه صنایع غذایی کوبودنا به عنوان بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور اکنون فعالیت‌های بسیار زیادی برای جایگزین کردن نان‌ سالم در جامعه دارد. […]

 

indexفصلی نو ، عضو شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سومین شعبه نان سلامت کهگیلویه و بویراحمد در شیراز خبر داد.

به گزارش فصلی نو ،بهرام باقری  اظهار کرد: گروه صنایع غذایی کوبودنا به عنوان بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور اکنون فعالیت‌های بسیار زیادی برای جایگزین کردن نان‌ سالم در جامعه دارد.

وی بیان کرد: این مجتمع تولیدکننده بیش از ۲۰۰ نوع نان سلامت است که سومین شعبه تخصصی خود را در شهر شیراز افتتاح کرد.

باقری بیان کرد: کوبودنا با شعار تغذیه سالم جامعه سالم اکنون به فکر گسترش این فعالیت و قرار دادن نان سالم در سفره خانوارها در همه نقاط کشور به خصوص مناطق جنوبی است.

وی تصریح کرد: این مجموعه برای عرضه محصولات خود به صورت کشوری و صادراتی گامی برای پخش مویرگی در سراسر کشور به صورت رسمی برداشته است.

باقری افزود: بر همین اساس استان فارس را به عنوان اولین استان همسایه زیر سایه پخش محصولات خود آورده است.

وی با بیان مشخصات و ویژگی‌های این مجتمع بزرگ تولیدی نان صنعتی در جنوب کشور گفت: مجموعه کوبودنا با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا فعالیت می‌کند.

باقری افزود: کوبودنا با به‌کارگیری تعداد ۱۵۰ پرسنل با پیشینه علمی و تخصصی یکی از مهم‌ترین واحدهای توسعه و تحقیق در حوزه مواد غذایی است.

وی گفت: همچنین توانسته‌ایم به عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان صنایع غذایی نان به عنوان نخستین تولیدکننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه باشیم و این افتخاری بزرگ برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

باقری افزود: سعی ما بر این است که همه استان‌های همسایه را زیر پوشش نان صنعتی و سالم قرار دهیم که تهیه نان در بوفه مدارس و دانشگاه‌ها از مهم‌ترین اهداف ما برای توسعه فرهنگ استفاده از نان سالم است.

فارس