فصلی نو،غلامرضا تاجگردون، و بودجه ای بلاتکلیف در راهروهای دولت ومجلس ! دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده قانونی مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون تخصصی برنامه بودجه ومحاسبات مجلس دهم و نماینده انتخابی یازدهم مجلس شورای اسلامی ، گویی سالهاست دراین مجلس نیست ! نه تنها مردم گچساران وباشت واستان از نداشتن او بی بهره […]

فصلی نو،غلامرضا تاجگردون، و بودجه ای بلاتکلیف در راهروهای دولت ومجلس !

دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده قانونی مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون تخصصی برنامه بودجه ومحاسبات مجلس دهم و نماینده انتخابی یازدهم مجلس شورای اسلامی ، گویی سالهاست دراین مجلس نیست ! نه تنها مردم گچساران وباشت واستان از نداشتن او بی بهره شدند! بلکه کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق و بودجه درنبود او به وضعیتی پیچیده و دشوار رسیده است.

غلامرضا رفت و یا رفقای مجلسی تاب بودن او رانداشتن…

دوست قدر دوست کی داند، شکسته استخوان داند قدر مومیایی را….

معمار بودجه ومحاسبات مجلس نبود تا این بودجه پراز کسری و ابهام دولت را پخت وپز کند و درمجلس تصویب و برای کشور در این سال تحریم آماده کند.
نبودنش همین و بس که بدانیم دردولت ومجلس جنگ بر سر بودجه تاجایی بالا رفته که اکنون برخی نمایندگان بهارستان دکتر غلامرضا تاجگردون را یادمیکنند!!

از نظر خیلی از مردم غلامرضا محبوب بود ومحبوب تر شد ! وقتی که حتی استان کهگیلویه و بویراحمد به بودجه کاهش داده شده امسال خود نگاه میکند ! وقتی گچساران هر ماه شاهد حضور وزرا به استان بود و این روزها در دیار مادری پرنده هم سر نمی زند، پی به نبود یک نماینده قوی و در خور قطعا در ذهن مردم این دیار هویدا شده است!

خیلی از نمایندگان یادشان رفت که قول داده بودند مشکلات مردم شریف گچساران و باشت را پیگیری کنند ، برخی ها که کلا از مجلس کوچ کردند و برخی ها هم درمشکلات حوزه انتخابیه خود درمانده اند.
شاید الان انقلابی تر از غلامرضا تاجگردون، انتخاب یک معمار انقلابی و اقتصادی دیگر برای حوزه گچساران و باشت باشد.

شاید طیف وجناح و شعار افراد مهم نیست! مهم تلاش و تخصص و تعهد انقلابی فرد است در ساختن یک شهر و دیار آباد…

بیاد آن روزها ،بازهم دراین روزها …

نبود غلامرضا تاجگردون، و بودجه ای بلاتکلیف در راهروهای دولت ومجلس !

به امید آبادانی استانم
خصوصا دیار مادری

۹۹/۱۱/۱۸ / رضازاده