فصلی نو ، در پی وقوع زلزله شب گذشته در شهرستان های بویراحمد و دنا ، نماینده سابق شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد . غلام محمد زارعی در گفت و گو با فصل جنوب  ضمن اعلام همدری  با مردم سی سخت اظهار داشت : صمیمانه با مردم […]

فصلی نو ، در پی وقوع زلزله شب گذشته در شهرستان های بویراحمد و دنا ، نماینده سابق شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد .

غلام محمد زارعی در گفت و گو با فصل جنوب  ضمن اعلام همدری  با مردم سی سخت اظهار داشت : صمیمانه با مردم بزرگوار و با فرهنگ شهرستان دنا و شهر سی سخت که درجریان زلزله شدید شب گذشته خسارات زیادی را متحمل شد اعلام همدردی می کنم .

زارعی با بیان اینکه مردم  نجیب شهر سی سخت علیرغم بارندگی برف و باران شب شب گذشته پر اضطرابی را پشت سر گذشته  گذاشتند  تاکید کرد: از مردم فهیم استان تقاضا داریم  که همانند سالهای گذشته که همواره نوع دوستی خود را بارها اعلام کردند و به یاری آسیب دیدگان می شتافتند در این حادثه مردم سی سخت را همراهی کنند

نماینده سابق مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود : مردم سی سخت  مردم بسیار عزیز و با فرهنگی هستند که در این برهه زمانی نیازمند  همراهی کمک های مادی و معنوی آحاد  هستند  و مردم عزیز استان می توانند با اعلام همدردی و کمک خودشان  آلام مردم بزرگ سی سخت را تسکین دهند .

وی تصریح کرد: حتما  نمایندگان استانی ،مدیران و مسئولان محترم استانی و شهرستانی ، همانند  گذشته جهت تسریع در امداد رسانی و استقرار و اسکان خانواده هایی که منازل آنها آسیب دیده است  تلاش خواهند کرد   که جا دارد از آنها تقدیر کنم .

غلام محمد زارعی گفت : درخواست عاجزانه دارم که مسئولین  با توجه به شرایط انشالله برنامه ریزی های مناسب را داشته باشند .

وی افزود: خداوند را شکر گزار هستیم که این حادثه خسارت جانی نداشته است و امیدواریم که این اتفاق به خیر ختم شود .

زارعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال ۹۶ مردم سی سخت  در حادثه سقوط هواپیما مهمان نوازی کردند و عمل نیک آنها نه تنها در استان بلکه در سراسر دنیا مورد تحسین قرار گرفت امیدواریم مردم استان در این راستا عمل نیک ۳ سال قبل مردم سی سخت را به نیکویی جواب دهند .

گفته می شود در همین ارتباط غلام محمد زارعی بازرس ویژه وزارت نفت ، طی تماس های جداگانه با مدیرعامل گاز کشور و مدیرعامل پخش فراورده های نفتی ایران از آنان درخواست کرد که در زمینه خدمت رسانی نهایت تلاش خود را بکار ببندند .

م