فاز اول پارک چشمه نباتی یاسوج تا شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد

فصلی نو،شهردار یاسوج گفت: فاز اول پارک تفریحی سیاحتی چشمه نباتی یاسوج تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش فصلی نو، محمدعلی جاوید در بازدید از پارک چشمه نباتی یاسوج با اشاره به عملیات اجرایی فاز اول این پارک اظهار داشت: با توجه به محدودیت توان مالی شهرداری یاسوج استفاده و به کار گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در سال های اخیر به صورت ویژه در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

وی با بیان این که در دو سال گذشته اقدامات موثری در زمینه جذب سرمایه گذار از سوی شهرداری یاسوج صورت گرفته ابراز داشت: در همین راستا برخی از ظرفیت های موجود در پارک ها و فضاهای مربوط به شهرداری به بخش خصوصی واگذار که برخی از آن ها اجرا و برخی دیگر در حال اجرا می باشند.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت های پارک چشمه نباتی شهر یاسوج گفت: فراخوان جذب سرمایه گذار برای پارک چشمه نباتی در سال گذشته اعلام که با انتخاب سرمایه گذار از طریق مزایده فضاهای خدماتی این پارک به بخش خصوصی واگذار می شود.

جاوید درخصوص فاز اول پارک چشمه نباتی یاسوج ابراز داشت: فاز اول این پارک شامل راه اندازی و احداث باغ تفریحی، رستوران سنتی، نصب آلاچیق، روشنایی پارک، احداث پارکینگ، زمین بازی کودکان، آبنما، فضای نشیمن، نصب نیمکت و تکمیل فضای سبز می باشد.

وی با اشاره به ساماندهی محدوده باغ گردویی پارک چشمه نباتی یاسوج اظهار داشت: این باغ با هدف ایجاد فضایی خدماتی، تفریحی و سیاحتی برای شهروندان و گردشگران در ضلع جنوبی پارک چشمه نباتی ایجاد می شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی این طرح خبر داد و گفت: مجموعه عوامل شهرداری همزمان با آغاز عملیات اجرایی این طرح توسط سرمایه گذار اقدام به تامین و تهیه زیرساخت های پارک از جمله تامین روشنایی، اجرای سکو، پارکینگ و زمین بازی می کند.

جاوید از بهره برداری از این طرح در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده و طبق برنامه زمان بندی امیدواریم حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری این طرح به بهره برداری برسد.

شهردار یاسوج با بیان این که پارک چشمه نباتی ظرفیت بسیار خوبی در بخش گردشگری و خدماتی برای شهروندان و گردشگران دارد ابراز داشت: با بهره برداری از این طرح بخشی از مسافران و گردشگرانی که قصد حضور در پایتخت طبیعت را دارند می توانند در این پارک اسکان یابند که همین امر باعث خدمات رسانی بهتر و توزیع مسافران در سایر نقاط شهر می شود.

وی با اشاره به کاهش بار ترافیک شهری با اجرای این طرح گفت: امیدواریم بتوانیم در سایر فضاهایی که در اختیار شهرداری یاسوج می باشد از ظرفیت سرمایه گذار و بخش خصوصی استفاده کنیم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=1108

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: