فرآیند به روز رسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن انجام شد
فرآیند به روز رسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن انجام شد

فصلی نو ،وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای با اعلام خبر فرایند به روز رسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن، از امکان ثبت نام از امروز خبر داد. به گزارش فصل جنوب به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه خود تصریح کرد: با عرض […]

فصلی نو ،وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای با اعلام خبر فرایند به روز رسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن، از امکان ثبت نام از امروز خبر داد.

به گزارش فصل جنوب به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه خود تصریح کرد: با عرض پوزش از وقفه ایجاد شده در فرآیند ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به اطلاع می رساند فرآیند به روز رسانی سامانه مذکور انجام و امکان ثبت نام در آن از امروز (۱۶ مرداد ۱۴۰۰) میسرشده است.

در ادامه اطلاعیه آمده است: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند.

پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه  تا پایان شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

سقف وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز،تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است.

متقاضیان می‌بایست دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند.