فرمانده تیپ ۴۸ فتح در همایش عظیم مردم بله زار-دشمنان ملت ما از دست سردار سلیمانی خون دل می‌خوردند

فصلی نو ،مراسم یادبود سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و همرزمانشان در مسحد النبی دهستان بله زار با حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد یاسوج، روحانیت معظم و جمع کثیری از مردم این دهستان برگزار شد.

به گزارش فصلی نو ،این مراسم که با همت هیأت امنای مسجد النبی بله زار و پایگاه مقاومت بسیج این دهستان در شامگاه روز جمعه ۲۷ دی برگزار شد با برنامه های متنوعی همچون شعر خوانی در وصف شهید سپهبد سلیمانی و روضه خوانی همراه بود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جمالسیرت با تبیین و تشریح اقدامات شهید سلیمانی و ابعاد وجودی و معرفتی این شهید والا مقام گفت: حاج قاسم سلیمانی بزرگترین مرد حماسه قدرت در مقابل دشمن بود یعنی در دشمن شناسی و در مکان شناسی دشمن تبحر ویژه‌ای داشت خیلی از کسانی که در این عرصه ها خدمت می کنند جنگجویانی خوب و شجاع هستند اما اینکه نقطه شناس و دشمن شناس باشند و مکان دشمن را خوب بشناسند هر کسی قادر به چنین کاری نیست این ها خصوصیاتی بود که سردار شهید سلیمانی از آن بهره مند بود.

وی افزود:سردار سلیمانی در تمام جبهه ها در دل دشمن و خط اول جبهه ها در کنار سربازان می جنگید اما این مشیت الهی بود که توسط یک فرقه ضاله کوچک مثل داعش به شهادت نرسد و به دست خبیث ترین انسان که برادر معاویه و ابوسفیان و شمر است و خبیث ترین نظام تروریستی دنیا به شهادت برسد ایشان کسی بود که خواب و خوراک را از جبهه های تکفیری چون داعش و دیگر فرقه ها و ونیز آمریکا حرام کرده بود.

حجت الاسلام جمالسیرت تاکید کرد:شهید سپهبد سلیمانی متعلق به فرد،جبهه و یا جریان خاصی نبود و به تمام ملت تعلق داشت من به آنهایی که بزنگاه ها ورود پیدا می کنند و می خواهند چنین جریان هایی را به نفع خود مصادره کنند هشدار می دهم که از این نوع نگرش بپرهیزند چون نگرش شهادت و شهادت پروری متعلق به تمام ملت ما هست.

در ادامه سرهنگ حکمتیان اصل فرمانده تیپ ۴۸ فتح به تشریح جایگاه ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: با طلوع نظام اسلامی افول غربگرایی رقم خورد. و همین مسئله باعث شد تا دشمنان این مرز و بوم در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه اقتصادی، فرهنگی و جنگ نرم عملیات‌هایی را بر علیه مردم ما طراحی کنند.

وی با بیان اینکه خیالتان راحت که دشمن به لحاظ نظامی با ما وارد جنگ نمی‌شود، چرا که می‌داند چه بلایی بر سر او خواهد آمد، افزود: الان باید در سنگر و پشت خاکریزها ی دیگری با دشمن وارد جنگ شویم. دشمنان ما به واسطه همین فضای مجازی، ماهواره و … به جنگ با مردم ایران اسلامی آماده است.

وی گفت:همانطور که حضرت زینب (ص)در کوفه خطاب به کوفیان گفت جز زیبایی چیزی ندیدم ما هم می گوییم در شهادت سردار شهیدمان سپهبد سلیمانی چیزی جز زیبایی ندیدیم.

حکمتیان تاکید کرد: مردم عزیز باید بدانند که برجام و برجام ها بهانه است، امریکا می‌خواهد که ایران مستعمره او باشد و تا این کار را هم نکند دست بردار نیست و با ما دشمنی خواهد کرد. هر چند در این ۴۰ سال دشمنان این مرز بوم نتوانسته‌اند، غلطی بکنند و باز هم نمی‌توانند.
وی گفت: دشمنان ملت ما از دست سردار سلیمانی خون دل می‌خوردند و شهادت او توسط دولت شرور امریکا به فرموده رهبر انقلاب بزدلانه و دزدانه بود.

همچنین در حاشیه این مراسم محمد بهرامی گفت: همه ما باید برای اعتلا و پیشرفت کشورمان تلاش کنیم و در مسیری حرکت کنیم که مردم ما در رفاه و آسایش باشند. سردار سلیمانی برای همین مردم جانفشانی و ایثارگری کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11074

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: