فصلی نو،در حالیکه طی روزهای اخیر و اندکی پس از افتتاح پارک بانوان یاسوج ،با توجه به نزدیک شدن پنجمین دوره  انتخابات شوراهای شهر و روستا علیرغم همه انتقاداتی که به مکان و ساخت این پارک وارد است ،مدعیان زیادی جهت ارائه طرح پارک بانوان پیدا شده است. به گزارش فصلی نو ،هر چند که […]


فصلی نو،در حالیکه طی روزهای اخیر و اندکی پس از افتتاح پارک بانوان یاسوج ،با توجه به نزدیک شدن پنجمین دوره  انتخابات شوراهای شهر و روستا علیرغم همه انتقاداتی که به مکان و ساخت این پارک وارد است ،مدعیان زیادی جهت ارائه طرح پارک بانوان پیدا شده است.

به گزارش فصلی نو ،هر چند که یکی از اعضای شورای شهر یاسوج در همه برنامه هاتبلیغاتی برای ارائه اولیه این طرح توسط خود مانور زیادی می داد ،برخی  از اعضای شورا واکنش نشان دادند و عملا ارائه این طرح به شورا  را به شهردار یاسوج نسبت دادند.

در تازه ترین واکنش نسبت به ارائه طرح مذکور ،مدیر کل پیشین امور بانوان با ارسال دو نامه مستند ،از واقعیت های دیگری پرده برداشت،واقعیت هایی که به نوعی بر نقش اولیه شهردار یاسوج در ارائه طرح پارک بانوان سخن می گوید.

فریده کیامرثی به فصلی نو ،گفت : از سالهای قبل و در دهه ۸۰ بحث راه اندازی پارک بانوان مطرح بود ،اما استاندارهای وقت تمایلی به ایجاد پارک نداشتند.

کیامرثی به متن نامه ارسالی خود به سید موسی خادمی و جوابیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود:در سال ۹۲ نامه ای به جناب دکخر خادمی نوشتم و در ان از وی خواستم با توجه به نیازها و نبود پارک بانوان در استان خواستار راه اندازی محلی برای گذراندن اوقات فراغت بانوان شدم .

وی اضافه کرد: استاندار محترم نیز لطف کردند با ارسال نامه ای که تصویر ان را برای شما فرستادم ،از به دفتر امور شهری استان خواستار ایجاد پارک در ۳ شهر پر جمعیت استان شدند و شهردار محترم یاسوج نیز طرح ارایه این پارک را به شورای شهر ارسال کردند و شورای محترم نیز این طرح را تصویب کردند.

وی در پایان گفت:بهتر است دوستان برای هر کاری را که خودشان انجام دادند ،مانور دهند اما طرح پارک بانوان از ایده های دوستان نبوده است.

IMG 20170415 224837م

IMG 20170415 224834