فضا را انتخاباتی نکنید – عرف است برای انتصاب ها با نمایندگان مشورت کنیم-۲۹۰ طرح در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

حسین کلانتری در ادامه افزود: در هفته دولت و برای حوزه عمرانی ۲۵۳ پروژه وجود دارد که از این تعداد ۲۲۲ پروژه به بهر‌ه‌برداری می رسد و ۳۱ پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد .

فصلی نو ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما به شما اطمینان می دهیم که انتخابات را با سلامت کامل را به قیمت جان خود برگزار خواهیم کرد .

به گزارش فصلی نو ، حسین کلانتری در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت هفته دولت برگزار شد با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم بیان کرد: بگذارید کار کنیم و فضا را انتخاباتی نکنید اما بدانید انتخابات را به همراه جمالی در سلامت کامل به نرخ جانمان برگزار می‌کنیمو

کلانتری گفت: به شما قول خواهم داد که حافظ رای مردم در صندوق‌های رای هستیم.

وی با اعلام اینکه بالغ بر ۲۲۵۰ پروژه در استان داریم اظهار داشت: پروژه جدید زیاد داریم که عمده آنها در حوزه اقتصادی بوده اما اساس ما بر اساس تکمیل پیش خواهد رفت .

حسین کلانتری در ادامه افزود:  در هفته دولت و برای حوزه عمرانی ۲۵۳ پروژه وجود دارد که از این تعداد ۲۲۲ پروژه به بهر‌ه‌برداری می رسد و ۳۱ پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد .

وی گفت: در حوزه اقتصادی نیز ۳۷ پروژه داریم که ۳۱ پروژه به بهر‌ه‌برداری می‌رسد و بقیه نیز کلنگ‌زنی خواهند شد .

استاندار اعتبارات پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی استان در هفته دولت را ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد .

وی با بیان اشتغالی که از رهگذر این تعداد پروژه‌ها ایجاد می شود اظهار کرد: اگر همه آن‌ها به بهره‌برداری برسد چیزی بیش از ۳ هزار  شغل در استان ایجاد می‌شود.

کلانتری به اعتبارات امسال استان از همه منابع هم اشاره کرد که در کل ۱۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سطح بندی کردیم و در شرایط خاص به استان شما آمدیم زمانی که دولت عوض می شود استاندار و تیم جدید ارنج می کنند وسط راه به من ماموریت دادند که به استان شما بیایم .

حسیین کلانتری تصریح کرد: در قالب ربرنامه کار می کنیم وبر اساس اولویت بندی با دولت و نمایندگان مشورت می کنیم و طبیعتا همه توان خود را باید بکار بگیریم .

وی ابراز داشت: باید صحبت ها را افزایش دهیم ،حدود ۲۷ هزار در استان از دولت حثو.ق می گیرند اگر این ها درست مدیریت شود اتفاقی نمی افتد، اگر از ظرفیت نمایندگان درست استفاده کنیم ظرفیت ها بالا می رود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دخالت نمایندگان استان در مجلس در خصوص عزل و نصب ها بیان کرد: عرف است که در عزل و نصب ها از نمایندگان نظر خواهی شود اما من نظر دارم که شاخص ها را داشته باشند معاونت های خودم را اوردم که از توان انها استفاده کنیم اگر مشکلی پیش بیاید مسئولیت آنها با من است .

حسین کلانتری گفت: عزل و نصب های دستگاههای اجرایی از اختیارات مربوط به وزیر است نیرو معرفی می کند و از ما استعلام می گیرند .

وی اضافه کرد:نگذارید فضای کار از بین برود استان تشنه شرایط کار است و باید برای رسیدن به اهداف از ظرفیت ها و فرصت ها استفاده کرد .

کلانتری در خصوص وضغیت نابسامان قیمت ها توضیح داد : قرار نیست یک شبه همه مشکلات حل شود مشکلات مال دیروز و امروز و یک سال و سال نبوده اما باید مشکلات را به سطحی برسانیم که برای مردم قابل قبول باشد .

استاندار بیان کرد: تکلیف دستگاها را برای گرانفروشی منشخص کردیم و یک تیمی هم رصد می کنند و سعی می کنیم به سطح مطلوب برسیم .

حسین کلانتری گفت:اگر در بخش آخر دست هایی را ببینیم که کوتاهی می کنند وظیفه برخورد داریم ؛دنبال این هستیم بازار رو به بهبودی باشد که مردم و مسئولین هم راضی باشند .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9988

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: