فعالیت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج پس از ۲ ماه تعطیلی آغاز شد

حشمت الله صمیمی دوست اظهار داشت: این کارخانه ظرف ۲ ماه گذشته با دستور قضایی و به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی و تولید آرد بی کیفیت از سوی نهادهای نظارتی و تعزیرات حوکمتی پلمپ شده بود.

 فصلی نو ،کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج که حدود ۲ ماه پیش به دلیل تولید بی‌کیفیت آرد از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های نظارتی تعطیل شده بود هم‌اینک با رفع ایرادها و تعهد به تولید باکیفیت آرد با حضور جمعی از مسئولان و متولیان امور راه‌اندازی مجدد شد.

به گزارش فصلی نو ، ظرفیت تولید این کارخانه ۳۰۰ تن در شبانه روز بوده و در زمینی به مساحت یک هکتار در ورودی جاده سروک واقع شده است.

اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این کارخانه به ترتیب حدود ۸۰ و ۵۰۰ نفر است.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز پنجشنبه در این زمینه گفت: کارخانه آرد و نشاسته یاسوج از جمله واحدهای راکد و مشکل دار بود و در دولت تدبیرو امید با رفع مشکلات و اعطای تسهیلات ویژه به چرخه مجدد تولید بازگشت.

حشمت الله صمیمی دوست اظهار داشت: این کارخانه ظرف ۲ ماه گذشته با دستور قضایی و به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی و تولید آرد بی کیفیت از سوی نهادهای نظارتی و تعزیرات حوکمتی پلمپ شده بود.

وی تصریح کرد: ظرف این ۲ ماه نیز با رایزنی و هماهنگی با سازمان اقتصادی کوثر به عنوان سرمایه گذار و متولی اصلی این کارخانه و همچنین بازدید مجدد دستگاه های نظارتی از جمله دانشگاه علوم  پزشکی ، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی فعالیت این کارخانه دوباره آغاز شده است.

صمیمی دوست تصریح کرد: مسئول واحد کنترل کیفیت این کارخانه متعهد شد که گزارش کیفیت تولید آرد این واحد تولیدی را به صورت هر هفته و ماهانه به نهادهای نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد گزارش کند.

وی گفت: کارخانه آرد و گلوکز یاسوج نیز ظرف این ۲ ماه تعطیلی بیش از ۲۷۰ تن آرد به اداره کل غله استان بدهکار است که باید نسبت به جبران خسارات و بازپرداخت بدهی خود در این راستا نیز اقدام کند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10342

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: