فصلی نو-حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری «سوگواره یاس نبوی» در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امسال ۲۶ مبلغ در قالب سوگواره «یاس نبوی»به اقصی نقاط استان اعزام می شوند. به گزارش فصلی نو-حجت الاسلام «قاسم مومنی […]

فصلی نو-حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری «سوگواره یاس نبوی» در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امسال ۲۶ مبلغ در قالب سوگواره «یاس نبوی»به اقصی نقاط استان اعزام می شوند.

به گزارش فصلی نو-حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» (۵ بهمن) در حاشیه دیدار مدیرکل، معاون فرهنگی و اجتماعی و مبلغین طرح سوگواره «یاس نبوی» با امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: هر ساله در ایام فاطمیه «سوگواره یاس نبوی» برگزار و مبلغینی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به اقصی نقاط کشور به ویژه به بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این روحانیون در روستاهایی که ظرفیت فرهنگی دارند مستقر می شوند و به مباحث اعتقادی در قالب «خیمه های معرفت» می پردازند.

وی یادآور شد: امروز جهت استفاده از رهنمودها و ارشادهای نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مبلغین اعزامی در این مکان حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد ادامه داد: نماینده ولی فقیه در این زمینه توصیه ها و رهنمودهای خوبی در زمینه رفع معضلات اجتماعی داشتند، احصاء آسیب ها و ارتباط دهی با نونهالان، نوجوانان از تاکیدهای نماینده ولی فقیه بود و از روحانیون خواست در محل های استقرار خود این کارها را انجام دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: یکی از برنامه هایی که مبلغین در مکان های تبلیغی و این ایام دارند، پرداختن به مباحث ایثار، مقاومت، شهادت سردار سلیمانی و برنامه های بصیرتی برای نوجوانان، جوانان، خانواده ها و پاسخگویی به شبهات است.

وی گفت: امسال ۲۳ مبلغ اعزامی از قم به اقصی نقاط استان اعزام می شوند و سه مبلغ بومی داریم که در مجموع ۲۶ مبلغ در این ایام فعالیت می کنند.

۲۲۵بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.